Jump to content
Øystein

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Message added by Evil-Duck

Recommended Posts

17 minutes ago, Jon3s said:

Amerikanske Amazon sender til Norge i alle fall, men ikke så ofte de har i stock de heller. 

USA har annen spenning og frekvens i strømnettet (110v og 60hz tror jeg). Kan denne versjonen brukes i Norge? Man må hvartfall ha en overgang fra flatplug til Schuko.

Edited by spidermanxxl

spidermanxxl skrev (20 minutter siden):

USA har annen spenning og frekvens i strømnettet (110v og 60hz tror jeg). Kan denne versjonen brukes i Norge? Man må hvartfall ha en overgang fra flatplug til Schuko.

Amerikanske PS5 fungerer her til lands vet jeg, lurer på om man bare kan bruke samme kabel som på ps4. 

Jon3s skrev (38 minutter siden):

Amerikanske Amazon sender til Norge i alle fall, men ikke så ofte de har i stock de heller. 

Hvordan er det med garanti om man kjøper direkte fra USA? Har ikke amerikanerne kortere garanti en vi har i Norge?

2 minutes ago, gundog said:

Hvordan er det med garanti om man kjøper direkte fra USA? Har ikke amerikanerne kortere garanti en vi har i Norge?

Garantien fra produsent er vel den samme? Forskjellen er at vi har 5 års reklamasjonsrett i tillegg :)

Bruker skvis å ha konkurranser? Er en annonse for det på forsiden deres, men linken fører bare til ps5 digital edition

kazza skrev (3 minutter siden):

Bruker skvis å ha konkurranser? Er en annonse for det på forsiden deres, men linken fører bare til ps5 digital edition

Ser ut som konkurransen er avsluttet

aznor skrev (4 timer siden):

Garantien fra produsent er vel den samme? Forskjellen er at vi har 5 års reklamasjonsrett i tillegg :)

Det stemmer nok at Sony sin garanti er lik over hele verden,  men den tror jeg bare er ett år. Norge krever at varer solgt skal ha lenger garanti når de selges i Norge. 

Olllobollooo skrev (3 timer siden):

Ja det har vi så lenge det er kjøpt fra norsk butikk.

Tror ikke det stemmer. 

(hint: les posten jeg siterte nøye 😉

• Like 1

1 minute ago, Tor Rasmussen said:

Tror ikke det stemmer. 

(hint: les posten jeg siterte nøye 😉

Hint: Hvorfor kommer du ikke med lenker med informasjonen?😉

• Like 1

Til dere som vurderer å handle fra utlandet. Husk, 1 års garanti, og INGEN reklamasjonsrett på 5år som vi har i norge

nocure skrev (1 minutt siden):

Til dere som vurderer å handle fra utlandet. Husk, 1 års garanti, og INGEN reklamasjonsrett på 5år som vi har i norge

hadde tenkt til å bestille en til hjemlandet haha