Jump to content
Øystein

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Message added by Evil-Duck

Recommended Posts

Useriøst av Power. Var det kun den VG-artikkelen som skrev at de skulle endre prisen, eller har det stått andre steder også?

Edited by Pedersen33

Pedersen33 skrev (3 minutter siden):

Useriøst av Power. Var det kun den VG-artikkelen som skrev at de skulle endre prisen, eller har det stått andre stedet også?

Så vidt jeg vet er det kun i VG-artikkelen, men Elkjøp har også praktisert å lagt ut restlager til vanlig pris rett etter frist til å innløse koden. Men Power har vel også sagt at evt restlager skal gå videre til neste konkurranse. Så blir litt motstridende hele greia.

Slapp av a, det er rød dag i dag. Ingen som er på jobb hos Power. Han sjefesjefen glemte sikkert at mandag er fri da han snakka med VG.

• Like 1

MrNikers skrev (39 minutter siden):

Så vidt jeg vet er det kun i VG-artikkelen, men Elkjøp har også praktisert å lagt ut restlager til vanlig pris rett etter frist til å innløse koden. Men Power har vel også sagt at evt restlager skal gå videre til neste konkurranse. Så blir litt motstridende hele greia.

De sa jo bare etter 12, kan jo skje i overimorgen og det.

Og hva er strategien til folk som skal ha seg en maskin fra Power nå? Sitte og putte varen i handlekurven med jevne mellomrom og satse på at det skjer noe i dag? 

JC81 skrev (6 minutter siden):

Og hva er strategien til folk som skal ha seg en maskin fra Power nå? Sitte og putte varen i handlekurven med jevne mellomrom og satse på at det skjer noe i dag? 

Sikkert, tviler på det er noe vits, må nok sitte til en gang i morgen tenker jeg😂

"hva gjorde dere i påsken da"

"la til ps5 i handlevognen hvert 15 min"

Hadde personlig ikke stresset med det nå, heller ventet til i morgen 
Tviler det skjer noe i dag, men....

• Like 1

2 hours ago, ilalo said:

"hva gjorde dere i påsken da"

"la til ps5 i handlevognen hvert 15 min"

Hadde personlig ikke stresset med det nå, heller ventet til i morgen 
Tviler det skjer noe i dag, men....

Tydeligvis mange som har troen når man ser lagerstatus endre seg hvert minutt, mellom nada til 10+ og 50+.

Håpa jeg fikk tak i ps5 fra power i dag, men prøver igjen i morgen. Må si jeg er skuffet over power når de selv sier i riksdekkende avis at ps5 blir solgt utenom konkurranse på deres nettsider, kjipe greier.

Er en av de som stadig har vært innom i dag, men skjønte fort at det ikke ble noe utsalg.

Jeg får lagt i handlurven til 99.999, og kom også til nets betaling for å taste inn BankID, men til 100.000,-. Noen som vet om mellomlegget blir refundert?

Erlend90 skrev (2 minutter siden):

Jeg får lagt i handlurven til 99.999, og kom også til nets betaling for å taste inn BankID, men til 100.000,-. Noen som vet om mellomlegget blir refundert?

Jeg hadde ikke satset på det..

19 minutes ago, Erlend90 said:

Hvis du aktivt går inn og kjøper den for 99 999 kr så får du selvfølgelig ikke noe penger igjen. 

Erlend90 skrev (22 minutter siden):

Ja kjør på 😂👍

23 minutes ago, Erlend90 said:

Ja. Det blir refundert. Kjør på 👌