Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Pyramidenati skrev (5 minutter siden):

Heldigvis kan man også finne hvem som er rasshøl på måten de dømmer andre uten å vite bakgrunn 👌

Eller ut ifra innleggshistorikken på forumet de skriver i. GAMMEL HVIT MANN MED MYE PNGR, HÆ?

Rasshøl er rasshøl, uansett om det de gjør er moralsk forkastelig eller ulovlig. At enkelte her inne går langt i å forsvare praksisen er jo bare et tegn på at flere her inne har eller har hatt PS5-annonser ute.

Å da glo i denne tråden er litt spesielt, omtrent som når brannstiftere returnerer til åstedet.
"Oioioi så smart jeg er, haha, se disse idiotene med listene sine".

Endret av Groundbreaking-Maize
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mens dere andre forteller hverandre om hvor uenige dere er i hverandres etiske kompass har jeg ringt Coop for å sjekke opp status der. Hun jeg snakket med kunne fortelle meg at ordren min var helt i orden og at hun forventet den ville bli sendt ut i starten av neste uke. Hun fortalte også at å bestille med faktura ikke gjorde noen forskjell for hvordan man ble prioritert, så der er det en bekymring mindre. 

  • Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
TiLT42 skrev (1 minutt siden):

Mens dere andre forteller hverandre om hvor uenige dere er i hverandres etiske kompass har jeg ringt Coop for å sjekke opp status der. Hun jeg snakket med kunne fortelle meg at ordren min var helt i orden og at hun forventet den ville bli sendt ut i starten av neste uke. Hun fortalte også at å bestille med faktura ikke gjorde noen forskjell for hvordan man ble prioritert, så der er det en bekymring mindre. 


Takk for opplysningen.

Lenke til kommentar
1 minute ago, TiLT42 said:

Mens dere andre forteller hverandre om hvor uenige dere er i hverandres etiske kompass har jeg ringt Coop for å sjekke opp status der. Hun jeg snakket med kunne fortelle meg at ordren min var helt i orden og at hun forventet den ville bli sendt ut i starten av neste uke. Hun fortalte også at å bestille med faktura ikke gjorde noen forskjell for hvordan man ble prioritert, så der er det en bekymring mindre. 

Takker for info! Fikk du noen detaljer rundt dette med å hente i butikk vs. hvor i landet du henter fra?

Lenke til kommentar
TiLT42 skrev (1 minutt siden):

Mens dere andre forteller hverandre om hvor uenige dere er i hverandres etiske kompass har jeg ringt Coop for å sjekke opp status der. Hun jeg snakket med kunne fortelle meg at ordren min var helt i orden og at hun forventet den ville bli sendt ut i starten av neste uke. Hun fortalte også at å bestille med faktura ikke gjorde noen forskjell for hvordan man ble prioritert, så der er det en bekymring mindre. 

* krysser fingrene *

Ordren min gikk gjennom, men den står også fortsatt til behandling. Har bare mottatt epost om ordre registrert... 

Lenke til kommentar
Groundbreaking-Maize skrev (1 time siden):

Du kan bruke den linja til å rettferdiggjøre hva som helst.

"Gammel hvit mann med masse penger her? Fint at du kan takke nei til å selge bøff til narkiser ved torget, men enkelte av oss er ikke så priviligerte."

"Gammel hvit mann med masse penger her? Fint at du kan takke nei til å stjele sykler, men enkelte av oss er ikke så priviligerte."

"Gammel hvit mann med masse penger her? Fint at du kan takke nei til å dope folk ned, legge dem i badekar og ta nyrer fra dem, men har du sett hva folk er villige til å betale for disse?."

Takk for at du fikk meg til å dra litt ekstra på smilebåndet 🙂 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Groundbreaking-Maize skrev (48 minutter siden):

Folk som gamer som hobby og synes integriteten sin er verdt mer enn 6-8000 kroner?

Nettopp.

Sjalottløk skrev (41 minutter siden):

Hva om disse folka som selger har en så trang økonomi at de trenger litt ekstra for å kunne kjøpe gaver til barna sine i jula? Nå sier jeg ikke at det nødvendigvis er slik, men det faktum at du forhåndsdømmer andre for i neste åndedrag fortelle at du setter moral og integritet over penger, finner jeg interessant.

Du ble også helt borte fra den diskusjonen vi hadde der jeg ba deg lese igjennom hva jeg skrev. Jeg bet merke i meg at du brukte samme sjargongen senere mot en annen forumbruker, bare på en mer krass måte. 

Det er enkelt å sitte på et forum å kritisere andre.

Slike spekulasjoner gidder jeg ikke legge til grunn engang. Det blir så søkt.

Jeg ler av de som selger sjela si for noen tusenlapper, samtidig som jeg synes litt synd på dem. Helt uinteressant at du finner det interessant.

Borte? Nei, jeg svarte deg.

Det er like enkelt i det virkelige liv. Jeg sa det samme til en bekjent som tilbød meg en PS5 for 9 lapper i går. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Ragebarx skrev (1 time siden):

Selv bestillte jeg 22.04 klokken 14:42 blant en av de første jeg har sett på dette forumet. Og jeg venter forsatt på posten som har klart å tulle dette virkelig til.

image.png.4f2be666386916cd191e2ebf6490bf2b.png

At Komplett sender økonomi pakke på varer til 6k som ble bestilt 7 måneder i forkant er jo veldig spesialt.  

Ingen sjans for at jeg for dette til Bergen før helgen, lurer faen meg på om denne er blitt stjålet fra terminal i Oslo.

Min er også kjøpt i april via komplett. Har ligger i Oslo siden igår morges!!  Skulle ha fått den igår. Men nei da. Og ingen oppdatering på hvor pakken er nå!! Ringte posten men dem kunne ikke se hvor pakken er akkurat nå. Dem skal sjekke og komme tilbake

Lenke til kommentar
wa393 skrev (Akkurat nå):

Min er også kjøpt i april via komplett. Har ligger i Oslo siden igår morges!!  Skulle ha fått den igår. Men nei da. Og ingen oppdatering på hvor pakken er nå!! Ringte posten men dem kunne ikke se hvor pakken er akkurat nå. Dem skal sjekke og komme tilbake

 

Lenke til kommentar
TiLT42 skrev (50 minutter siden):

Mens dere andre forteller hverandre om hvor uenige dere er i hverandres etiske kompass har jeg ringt Coop for å sjekke opp status der. Hun jeg snakket med kunne fortelle meg at ordren min var helt i orden og at hun forventet den ville bli sendt ut i starten av neste uke. Hun fortalte også at å bestille med faktura ikke gjorde noen forskjell for hvordan man ble prioritert, så der er det en bekymring mindre. 

Takk for info! Når klokkeslett igår fikk du odrebekreftelse din på mail?

Lenke til kommentar
  • Uderzo låste denne emne
  • Uderzo gjenåpnet denne emne
  • Uderzo låst og gjenåpnet denne emne

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...