Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Av erfaring med leveringer fra CDON tidligere, når dette dukker opp så har jeg pleid å få varen dagen etter(bor i Oslo området). Så jeg håper at den kommer imorgen, men tirsdag burde den iallefall være her. Fortsatt 3 virkedager før påsken starter, aldri vært noe problemer med at disse ikke opererer som helt vanlige dager som alt annet i landet :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som har bestilt hos komplett? Jeg forhåndsbestilte hos dem 16.5.20 og på ordreoversikten står det at forventet lagerdato er 3.5.21. En jeg kjenner hadde oppført samme lagerdato men fikk plutselig tilsendt maskin. Han forhåndsbestilte 12.5.20.

Noen som har bestilt senere enn 12.5.20 og allikevel fått tilsendt maskin?

Endret av Pjotr1896
Lenke til kommentar
Feilhode skrev (3 minutter siden):

Av erfaring med leveringer fra CDON tidligere, når dette dukker opp så har jeg pleid å få varen dagen etter(bor i Oslo området). Så jeg håper at den kommer imorgen, men tirsdag burde den iallefall være her. Fortsatt 3 virkedager før påsken starter, aldri vært noe problemer med at disse ikke opererer som helt vanlige dager som alt annet i landet :)

Har ordren da vært merket som "Sendt" på dine sider? Her står den fortsatt som "Behandles", så regner med at det bare er forhåndsmeldt til PostNord...

Endret av Lars667
Lenke til kommentar
Migaso skrev (4 timer siden):

Fikk akkurat varsel fra PostNord om de har mottatt sendingsinformasjon fra CDON. Bestilte diskversjon der ved forrige slipp (egentlig estimert i slutten av mai). 

Har du fått sporingsnr på bestillingen?Jeg bestillte også 19.mars men ikke fått noen ny epost med sporing

Lenke til kommentar
3 minutes ago, EddiePhelix said:

Har du fått sporingsnr på bestillingen?Jeg bestillte også 19.mars men ikke fått noen ny epost med sporing

Eg har ikkje fått e-post, men dette blei automatisk lagt til i Postnord-appen (pga registrert telefonnummer). Finn sporingsnummeret mitt på ordren min på CDON.no også. Der står det at "leveringen pakkes". 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
MrCuddles skrev (34 minutter siden):

Eg har ikkje fått e-post, men dette blei automatisk lagt til i Postnord-appen (pga registrert telefonnummer). Finn sporingsnummeret mitt på ordren min på CDON.no også. Der står det at "leveringen pakkes". 

Lastet ned postnord-appen nå. Takker for svar:) Krysser alt som kan krysses for at den dukker opp før Påske!

Lenke til kommentar
12 hours ago, EddiePhelix said:

Noen som har erfaring på hvor lang tid det tar fra sendt til mottatt fra cdon?

sendes fra lager som er i sverige om jeg ikke tar feil
derfra til oslo, fra oslo og ut til andre byer 
bor du i oslo eller nær oslo så er den sikkert hos deg/dere i løpet av dagen eller i morgen 
andre må vente en dag til eller kanskje etter påsken

 

  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
AlOst skrev (1 time siden):

Samme her. Fikk epost igår kveld, så håper den er klar for henting løpet av dagen/morgendagen 🤞🏼🙌🏼

Screenshot_20210329-091002_Outlook.jpg

Er det for konsollen? Kjøpte en ekstra kontroll og den er blitt sendt ikke konsollen.

 

Pga påsken er det lenge til jeg får den 😕

Lenke til kommentar
Beyma skrev (4 timer siden):

Jeg og, men ser ut som det bare er kontrollen basert på info i sporingsappen.

Min pakke veier 0,6kg, er det feil på posten eller har de bare sent kontrollen? Hvis de har bare sent kontrollen så blir jeg sint! 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...