Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
11 minutes ago, GunnValdus said:

Lurer på det samme selv. Min står "ubekreftet" 

Jeg er også i samme situasjon som deg, men fra svarene jeg har fått her så vil  våres mest sannsynlig bli sendt ut på mandag og levert på tirsdag. Krysser fingrene for at det stemmer 🤞🏼

Lenke til kommentar
AlOst skrev (10 timer siden):

Jeg er også i samme situasjon som deg, men fra svarene jeg har fått her så vil  våres mest sannsynlig bli sendt ut på mandag og levert på tirsdag. Krysser fingrene for at det stemmer 🤞🏼

Hva har du hørt her som gir noen indikasjon på det? Så langt jeg har sett, har det bare blitt mer og mer ulne svar fra kundeservice om at de sender ut fortløpende etter hvert som de får leveringer. Ting står som "behandles", "reservert" og "ubekreftet". Jeg er av de førstnevnte. De reserverte beløp på konto, men denne reservasjonen er fjernet. Ingenting som jeg har fått med meg gir noen indikasjon på snarlig leveranse.

Lenke til kommentar
11 minutes ago, Lars667 said:

Hva har du hørt her som gir noen indikasjon på det? Så langt jeg har sett, har det bare blitt mer og mer ulne svar fra kundeservice om at de sender ut fortløpende etter hvert som de får leveringer. Ting står som "behandles", "reservert" og "ubekreftet". Jeg er av de førstnevnte. De reserverte beløp på konto, men denne reservasjonen er fjernet. Ingenting som jeg har fått med meg gir noen indikasjon på snarlig leveranse.

Det var det her jeg fikk som svar fra Nizzen når jeg lurte på om noen andre har vært i samme situasjon ang status "ubekreftet". Så jeg er optimist og satser på jeg også får den løpet av de neste dagene 🤞🏼😊

* For min del så er reservasjon av beløpet fortsatt aktiv og vi får se imorgen de trekker beløpet eller ikke, ettersom i helgene blir beløp vanligs bare reservert til første virkedag ( fra tidligere erfaring av netthandel) *

23 hours ago, Nizzen said:

Slik stod det på min ps5 fra elkjøp også helt til den plutselig ble send. Fra konkuransen for halvannen? Uke siden :)

 

sjekke status på elkjøpsiden er ubrukelig. 

 

 

21 hours ago, Nizzen said:

Konkurranse på torsdagen, sendt mandagen. Mottok på tirsdagen 👌

 

Endret av AlOst
Lenke til kommentar

Jeg fikk tekstmelding av Elkjøp at de ikke klarer å levere min PS5 til avtalt tid (29. Mars). Fikk så beskjed om at ny leveringsdato er 30. Mars, så jeg satser på at min kommer før påske. Ellers blir det dårlig stemning med konemor siden jeg brukte PS5 og Korona som unnskyldning til å droppe hyttetur 😛 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • Uderzo låste denne emne
  • Uderzo gjenåpnet denne emne

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...