Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
40 minutes ago, AlOst said:

Vet noen hva det vil si med " Status: Ubekreftet ", og er noen i samme situasjon? 

Kan huske at sist jeg sjekket så var status reservert.. 

Screenshot_20210327-092157_Chrome.jpg

Slik stod det på min ps5 fra elkjøp også helt til den plutselig ble send. Fra konkuransen for halvannen? Uke siden :)

 

sjekke status på elkjøpsiden er ubrukelig. 

 

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Fikk denne fra Elkjøp:

 

Sitat

Din ordre xxxxx er forsinket og kan dessverre ikke leveres til avtalt tid. Din leveringsdato blir derfor endret fra 29.03 til 30. Mars Vi beklager forsinkelsen!

 

Noen som vet hvor i landet Elkjøp sender fra? Håper å få den før påska...

 

Lenke til kommentar
1 hour ago, Nizzen said:

Slik stod det på min ps5 fra elkjøp også helt til den plutselig ble send. Fra konkuransen for halvannen? Uke siden :)

 

sjekke status på elkjøpsiden er ubrukelig. 

 

For håpe det samme gjelder for meg også 🤞🏼

Hvor lang tid tok det fra konkuransen/ordrebekreftelse til den var sendt/levert med denne statusen? 

Lenke til kommentar
Haawaii skrev (8 minutter siden):

Tror dere det har noe å si at koden kom på firma-mail mens medlemskapet mitt står på privatmail?

sjekker de kodene opp mot bruker og epost?

Flere som har gitt bort din kode fra Elkjøp konkurransen til andre som igjen har brukt den og fått kjøpt uten problemer. Burde gå problemfritt.

Lenke til kommentar
  • Uderzo låste denne emne
  • Uderzo gjenåpnet denne emne

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...