Jump to content
Øystein

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Message added by Evil-Duck

Recommended Posts

2 minutes ago, Happo007 said:

Noen som har fått PS5 disk versjonen, men bestilte Digital på Coop. Fikk Disk idag, men bestilte Digital.

Hahahah, du har kanskje fått min. Jeg bestilte disk og fikk digital. Har sendt mail til Coop og venter på svar.

JonAasen skrev (8 minutter siden):

Hahahah, du har kanskje fått min. Jeg bestilte disk og fikk digital. Har sendt mail til Coop og venter på svar.

står d disk eller digital på kvitterngen din?

Just now, Olllobollooo said:

står d disk eller digital på kvitterngen din?

Det fulgte ikke med noe bilag, men etikettene på utsiden av postesken sier "PlayStation 5 Digital/SCA", og det er skrevet med tusj "1 stk - D".

JonAasen skrev (Akkurat nå):

Det fulgte ikke med noe bilag, men etikettene på utsiden av postesken sier "PlayStation 5 Digital/SCA", og det er skrevet med tusj "1 stk - D".

javel, tror det er bedre å ringe dem direkte, sendte dem mail engang og fikk svar flere dager senere

• Like 1

Olllobollooo skrev (3 minutter siden):

jepp

Cool, får håpe det er samme greia nå. Fikk lagt inn bestilling. Ser hele produktet er fjernet fra CDON allerede, akkurat som sist. Så er tydelig at de vet nøyaktig antall de har/får inn

LegionExpulso skrev (Akkurat nå):

Cool, får håpe det er samme greia nå. Fikk lagt inn bestilling. Ser hele produktet er fjernet fra CDON allerede, akkurat som sist. Så er tydelig at de vet nøyaktig antall de har/får inn

Ja, men husk at det var flere her som fikk forhåndsbestilt en uke tilbake, og ingen har hørt noe. Vi får håpe på noe lignende snart!

RexRodney96 skrev (2 minutter siden):

Bestilt på tirsdag. Levert fra Obs i dag. Takk forum, litt av en gjeng dette!

20210325_152312.jpg

Levert hjem ??

Bor ca 1 mil unna hovedlageret,  skulle sendes i dag....ikke hørt en dritt. 

Jeg kjøpte en Ps5 i stad fra Elkjøp. Kommer den til å bli sendt fra Elkjøp i dag? I morgen?

er det noen som vet det?

Edited by JonEmil

Just now, Sullik1 said:

Levert hjem ??

Har ikkje "offisielt" høyrt noko eg heller i form av kvittering, men fekk plutseleg pakken opp i Postnord appen i dag kl 11:26. Det er håp. 

Sullik1 skrev (Akkurat nå):

Levert hjem ??

Post i butikk, en time utenfor Bergen. Ble sendt fra hovedlager i går kl 09.49.

JonEmil skrev (Akkurat nå):

Kommer min Ps5 til å bli sendt fra Elkjøp i dag? I morgen?

Snakket med de kl 11 i dag, da var min nesten klar til utsendelse, bor ca 1 mil unna hovedlageret....ikke hørt noe på hverken mail eller annet...

Sullik1 skrev (2 minutter siden):

Snakket med de kl 11 i dag, da var min nesten klar til utsendelse, bor ca 1 mil unna hovedlageret....ikke hørt noe på hverken mail eller annet...

Tror du siterte til fei der ass. Jeg kjøpte min i stad

Edited by JonEmil

MrCuddles skrev (1 minutt siden):

Har ikkje "offisielt" høyrt noko eg heller i form av kvittering, men fekk plutseleg pakken opp i Postnord appen i dag kl 11:26. Det er håp. 

Jeg kunne kjøpt på maxgaming i morges, men gjorde det ikke.....ikke dukket opp i min postnord app 🙁

JonAasen skrev (29 minutter siden):

Bor du i Oslo så kan vi bytte.

Just now, Happo007 said:

Bor du i Oslo så kan vi bytte.

Bergen her, men takk for tilbudet. Venter og ser hva Coop foreslår. De vil kanskje tilby å beholde Digital og gi 1000 kr i retur, men jeg vil helst ha diskversjonen.

Er det noen her inne som bor i Bergen som har en disk og er interessert i digital?

Har 2 digitale i hus og 1 disk fra cdon på vei som en kompis skulle ha. Han fikk igjen på skatten nok til å kjøpe, og vil da ha min digitale og dekker mellomlegget opp til disk.