Jump to content
Øystein

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Message added by Evil-Duck

Recommended Posts

Coop er garantert utsolgt for lenge siden, er nok mange som får kanselleringsmail i etterkant hvis de ikke har lært av tidligere feil. 

ekeleee skrev (25 minutter siden):

Coop jo

Takk for tips! Da er ordrebekreftelsen kommet i innboksen, så da satser jeg på at min bestilling gikk igjennom. Litt dyr ja, men la gå.

Takk til forumet!

• Like 2

Da fikk jeg kjøpt meg en PS5 diskversjon via obs.no. Fått ordre bekreftelse via mail også 

Takk til dere som legger ut tips! 

Edited by Fred089

Rakk det jeg også. (Disc utgaven) Takk for tips her! 

Bekreftelse er kommet fra Obs også. Da blir det gaming til helgen.

Edited by sir-alex
  • Like 1

sir-alex skrev (2 minutter siden):

Rakk det jeg også. (Disc utgaven) Takk for tips her! 

Bekreftelse er kommet fra Obs også. Da blir det gaming til helgen.

Bestilte 2 disc og 1 digital. Fått bekreftelse på alle 3 jeg og.

ekeleee skrev (9 minutter siden):

Bestilte 2 disc og 1 digital. Fått bekreftelse på alle 3 jeg og.

Håper du har god samvittighet siden du kjøper 3 stk selv. Tenk på de som ikke har fått kjøpt. (Hvis det ikke er gaver du kjøpte da selvfølgelig)

Edited by sir-alex
  • Like 6

Fikk lagt i handlekurven, lot Apple opprette vanskelig passord for innlogging for å kjappe meg, så dukker faen ikke passordet opp i innloggingen. Kål med å lage nytt passord, utsolgt. Gratulerer til dere som fikk kjøpt. Vel, til dere som skal ha den til eget bruk. Ikke til scalper avskum.

Nizzen skrev (3 minutter siden):

Det er vel ingen som kjøper playstation 5 og 30 serie skjermkort til eget bruk i 2021 🤣

Nei, det ser ikke sånn ut. 

Nizzen skrev (9 minutter siden):

Det er vel ingen som kjøper playstation 5 og 30 serie skjermkort til eget bruk i 2021 🤣

Hmm, når kommer PS6 og 40 Series Nvidia kort? :lol:

sir-alex skrev (16 minutter siden):

Håper du har god samvittighet siden du kjøper 3 stk selv. Tenk på de som ikke har fått kjøpt. (Hvis det ikke er gaver du kjøpte da selvfølgelig)

Med det antallet ps5 han har kjøpt, tviler jeg på at det er til venner og kjente.

• Like 1

7 minutes ago, M!ke said:

Med det antallet ps5 han har kjøpt, tviler jeg på at det er til venner og kjente.

Det var "kun 1 konsoll pr husstand", så flere enn det til samme husstand blir nok kansellert.

• Like 2

JonAasen skrev (Akkurat nå):

Det var "kun 1 konsoll pr husstand", så flere enn det til samme husstand blir nok kansellert.

Jeg mente at han tidligere har bestilt flere ps5 også. Men ja, de vil kanskje kansellere et par. 

• Like 2