Jump to content
Øystein

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Message added by Evil-Duck

Recommended Posts

Drunkenvalley skrev (1 minutt siden):

Forsåvidt er det framleis reservert ein sum på mitt kort, ikkje betalt. 🤔

Fordi pengene trekkes da du får sendingsbekreftelse

12 hours ago, Kanelbollemannen said:

Men som jeg sier, CDON er opprinnelig en svensk nettbutikk

Noen som vet noe angående leveringstid på standard edition som hadde forhåndsbestilling forrige uke? (CDON)

Kjapt spørsmål: 
Jeg fikk kjøpt en digital editon PS5 med koden til en kompis forrige uke. Denne solgte jeg tilbake til han da jeg selv ønsket varianten med discdrev. Skulle jeg vinne konkurransen til Elkjøp denne uken, kan jeg da handle en ny PS5 i mitt eget navn, eller vil min bestilling da kanselleres? 
(Jeg har altså ikke vunnet konkurransen tidligere, men jeg har kjøpt ett stk PS5 med min konto med en annen vinners kode)

barechill skrev (Akkurat nå):

Noen som vet noe angående leveringstid på standard edition som hadde forhåndsbestilling forrige uke? (CDON)

Ja, innen slutten av mai.

• Like 1

Svaret jeg fikk fra Cdon idag.. Bestilte med disk forrige uke, forventet levering i Mai.. 

Cathrine CDON (CDON)

23. mar. 2021, 10:37 CET

Hei xxxxxxxx,

Takk for din mail

Din ordre er sendt til vårt lager hvor den vil bli pakket. Vi forventer at den vil bli sendt i løpet av kort tid. Når det skjer vil du motta en leveransebekreftelse per e-mail. Hvis pakken sendes som pakkepost vil sporingsnummeret framgå i mailen. Hvis ikke, er pakken sendt som brevpost. Har du flere spørsmål er du velkommen å kontakte oss igjen.

Håper du får en fortsatt fin dag 😄

Med vennlig hilsen

Cathrine

• Like 4
  • Innsiktsfullt 1

JonEmil skrev (2 minutter siden):

Er den noen som har fått bekreftelse på å ha meldt seg på konkurransen? (Hvis det ga mening)

Får bekreftelse i en grønn ramme på siden, samt en mail i etterkant.

• Like 1

gunnarc skrev (Akkurat nå):

ja fikk "takk for påmeldingen" fra Elkjøp 5-10 min etter.

G

Jeg fikk meldt meg på rundt 9.40, så kanskje det har noe med det å gjøre. 

1 minute ago, Showt1me said:

Svaret jeg fikk fra Cdon idag.. Bestilte med disk forrige uke, forventet levering i Mai.. 

Cathrine CDON (CDON)

23. mar. 2021, 10:37 CET

Hei xxxxxxxx,

Takk for din mail

Din ordre er sendt til vårt lager hvor den vil bli pakket. Vi forventer at den vil bli sendt i løpet av kort tid. Når det skjer vil du motta en leveransebekreftelse per e-mail. Hvis pakken sendes som pakkepost vil sporingsnummeret framgå i mailen. Hvis ikke, er pakken sendt som brevpost. Har du flere spørsmål er du velkommen å kontakte oss igjen.

Håper du får en fortsatt fin dag 😄

Med vennlig hilsen

Cathrine

Nice. Blir interessant å sjå kva tid maskina kjem då.

• Like 2

Jeg har også et annet spørsmål. Jeg har en tvillingbror som ikke bor hjemme (går på skole et annet sted). Jeg har meldt på oss begge, men hvis begge vinner blir det ikke sånn at bare en kan kjøpe siden vi er i samme husstand?

2 minutes ago, JonEmil said:

Jeg har også et annet spørsmål. Jeg har en tvillingbror som ikke bor hjemme (går på skole et annet sted). Jeg har meldt på oss begge, men hvis begge vinner blir det ikke sånn at bare en kan kjøpe siden vi er i samme husstand?

Bestill til adressen han bor i nå.

Tviler på at de sjekker folkeregisteret for å se hvem som er i familie. Han bor dessuten et annet sted. Så det skal nok gå bra.

Lykke til !

Edited by Kiddooo
  • Like 1

Kiddooo skrev (2 minutter siden):

Bestill til adressen han bor i nå.

Tviler på at de sjekker folkeregisteret for å se hvem som er i familie. Han bor dessuten et annet sted. Så det skal nok gå bra.

Lykke til !

Tusen takk for info. Lykke til til deg også