Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Kjenner jeg blir litt sur. Platekompaniet har jeg  prøvd å støtte, ikke minst fordi de har fortsatt å pushe vinyl både fysisk og på nett. Når de prøver seg på scalper-prising, blir jeg litt skuffa. Hadde det bare vært bundles som var prisa en hundrings under kjøp av komponentene hver for seg, ville både de og vi fått noe ut av det...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Futtbucker skrev (2 timer siden):

Hvorfor vil så mange ha disk versjon? Jeg er på jakt etter digital, har ikke kjøpt spill på plate på flere år

Folk liker vel ikke å være låst til sony sin butikk, og har kanskje mange PS4 spill på disk i fra forrige generasjon. Og mange, inkludert meg handler enda spill til PS4 fysisk.

Lenke til kommentar
Futtbucker skrev (2 timer siden):

Hvorfor vil så mange ha disk versjon? Jeg er på jakt etter digital, har ikke kjøpt spill på plate på flere år

Fattig student som låner størstedelen av story-spillene sine via biblioteket. Pluss det er en bonus at den har 4K Blu-Ray support.

Endret av mullethemekk
  • Liker 1
Lenke til kommentar
kjetilkl skrev (1 time siden):

Altså. - Det er vel ingen under 30 år som kjøper disk-versjonen?

Med tanke på karbonavtrykket produksjon og distribusjon av disse platene skaper, så er jo antagelig miljøpåvirkningen betydelig.

 

 

 

;)

Dette er helt sant, men det eneste alternativet er dessverre å gi Playstation Store monopol. Det er fortsatt ofte en god del billigere å kjøpe fysiske spill, spesielt i tiden de første månedene etter launch. Så får vi heller donere mellomlegget til miljøorganisasjoner, heh. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...