Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
12 minutes ago, kjetilkl said:

Altså. - Det er vel ingen under 30 år som kjøper disk-versjonen?

Med tanke på karbonavtrykket produksjon og distribusjon av disse platene skaper, så er jo antagelig miljøpåvirkningen betydelig.

;)

Du har ett godt poeng her, men skulle ønske at PSN butikken også kunne være  mer konkurransedyktige på pris. 

Endret av Feilhode
Lenke til kommentar
26 minutes ago, kjetilkl said:

Altså. - Det er vel ingen under 30 år som kjøper disk-versjonen?

Med tanke på karbonavtrykket produksjon og distribusjon av disse platene skaper, så er jo antagelig miljøpåvirkningen betydelig.

;)

Dette er jo noko Sony og spillutviklerne kunne løst om dei brydde seg om konsumer eller omgivelse, så ikkje gidd klandre konsumeren for at dei prøve beskytte seg sjølv frå tvilsomme selskaper. 🤷‍♂️

Lenke til kommentar
17 minutes ago, Zain1 said:

Den fra PK betaler man ca 1000 kr mer enn det egt koster

Trodde først det var PULSE headsettet de hadde tatt med så følte dette faktisk VAR en fin bundle pris... Sjekket det på nytt når jeg så svaret ditt og sendte kjapt en melding til kundeservice:


"Kjøpte bundelen dere når jeg så den var på salg og tenkte at dette var en kjekk pris, frem til jeg så at dere hadde brukt RAPTOR gaming headset istedet for PULSE headsettet og da forstod jeg at det ikke blir billigere med en bundle når den koster 1000,- mer enn enkeltpriser på varer uten bundle. Så lurt av dere å legge selve ps5'en i bundle slik at vi ikke kunne sammenligne priser.

 
Velger fortsatt å avbestille, vil jeg ha en dyrere ps5 enn vanlig går jeg på FINN, men slikt tull som dette vil jeg ikke være med på.
 
Ordrenummer som skal kanselleres:
X-XXXXXX
Bestillingsdato: 19.03.2021"
 
Edit: Der er den allerede kansellert... jaja hadde ett lite håp ett lite øyeblikk da 😛 Takk for hjelpen, både som sier ifra om salg, og som sier ifra om svindel... Går litt hett i toppen her når jeg plutselig ser en ps5 med mulighet å få i hus
Endret av Blurrp
  • Liker 8
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...