Jump to content
Øystein

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Message added by Evil-Duck

Recommended Posts

Baranladion skrev (4 minutter siden):

Min på CDON er også endret til sendt nå, merkelig tidspunkt å gjøre det på, men pulsen steg litt ihvertfalL! Og der tikket det inn mail om at den var sendt! Dette lover bra! 

Det jobbes sikkert overtid når dem skal sende så mange varer, er sikkert viktig for dem att alle får tidligst mulig for å sikre fremtidige kunder

Mintza skrev (Akkurat nå):

Det jobbes sikkert overtid når dem skal sende så mange varer, er sikkert viktig for dem att alle får tidligst mulig for å sikre fremtidige kunder

Det funker for meg ihvertfall, elsker CDON nå

• Heart 1

Zain1 skrev (49 minutter siden):

Funker ikke!!! 

La heller noen andre få bruke den, du har kjøpt nok PS5 til å dekke behovet til en hel landsby snart. 

• Like 5

Koopen skrev (1 minutt siden):

La heller noen andre få bruke den, du har kjøpt nok PS5 til å dekke behovet til en hel landsby snart. 

Haha, redda folka med digital fra CDON her😊

Hvordan funker Elkjøp trekningen? Syns det er så lite info om hvordan det der foregår. Jeg signet opp på den første konkurransen husker jeg og så var jeg videre med på trekning 2 men er vi med på hver trekning framover automatisk?

Just now, Avean said:

Hvordan funker Elkjøp trekningen? Syns det er så lite info om hvordan det der foregår. Jeg signet opp på den første konkurransen husker jeg og så var jeg videre med på trekning 2 men er vi med på hver trekning framover automatisk?

sjekka spam-mappa på mailen i dag? min havna der. Meldte du deg på den første ble du automatisk meldt opp idag

Just now, Avean said:

Du registrerer deg når de legger ut på Elkjøp Gaming på instagram, deretter er du med på trekningen av disk. Om du ikke vinner disk blir du automatisk med på digital. Etter det så må du følge med på Elkjøp Gaming på instagram igjen

raym123 skrev (7 minutter siden):

Må si tusen takk til deg for at du varslet og tipset så raskt 🙂 👍

Tror det gikk i orden for mange siden man måtte ha linken for å bestille?  Gikk vilt for seg her ved bestilling lol, fant den ikke uten linken så er nok derfor mange her inne fikk bestilt.

Æsj. Jeg rakk ikke :(

raym123 skrev (12 minutter siden):

Må si tusen takk til deg for at du varslet og tipset så raskt 🙂 👍

Tror det gikk i orden for mange siden man måtte ha linken for å bestille?  Gikk vilt for seg her ved bestilling lol, fant den ikke uten linken så er nok derfor mange her inne fikk bestilt.

Jøss, hyggelig å høre! 😃

Var på tide å gi noe tilbake til formuet😊

Så får vi håpe på at de som gikk glipp får tak i snart! 

• Like 2