Jump to content
Øystein

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Message added by Evil-Duck

Recommended Posts

Fikk melding fra postnord nå!!! Fikk fra cdon 13:16 og sønnen min fikk 13:17 og det dukket opp hos han også 🙂 Endelig!

• Heart 1

Molllis skrev (Akkurat nå):

Hvordan er det dere registrerer pakken i PostNord? Jeg må legge inn sendingsnummer, men har bare fått ordbekreftelse

Det skjer automatisk fra Cdon, men du må være innlogget i PostNord appen.

Edited by Dragonlove

Dæven, jeg fikk også nå opp i Postnord appen. Jeg valgte faktura og fikk bekreftelse kl 13:12 :) Jeg tror at CDON la dato frem i tid for å kanskje unngå problemer med å overselge eller lignende. 

Edited by Feilhode
  • Heart 1

Feilhode skrev (8 minutter siden):

Dæven, jeg fikk også nå opp i Postnord appen. Jeg valgte faktura og fikk bekreftelse kl 13:12 :) Jeg tror at CDON la dato frem i tid for å kanskje unngå problemer med å overselge eller lignende. 

Er det ikke en mulighet at varene sendes ut medio april selv om sending er opprettet nå? 

Jeg fikk også i PostNord appen: "Vi har mottatt sendingsinformasjon fra avsender, og venter på selve forsendelsen.".
Vet ikke om CDON kanskje bare har bestilt sending frem i tid? Eller er det slik at det bestilles når det skal sendes ca. samme dag? Noen som vet?

Fred95 skrev (1 minutt siden):

Jeg fikk også i PostNord appen: "Vi har mottatt sendingsinformasjon fra avsender, og venter på selve forsendelsen.".
Vet ikke om CDON kanskje bare har bestilt sending frem i tid? Eller er det slik at det bestilles når det skal sendes ca. samme dag? Noen som vet?

De registrerer selv i systemet til PostNord, så de kan sende ut om ett halvt år også om de vil.

Dragonlove skrev (1 minutt siden):

Jo

men er ikke sånn CDON har operert tidligere ang ps5. Da har de registrert i kort tid før pakkene ble sendt ut. Så vil nok tro de har på lager nå og sender ut asap

• Like 1
  • Heart 2

Dragonlove skrev (Akkurat nå):

De registrerer selv i systemet til PostNord, så de kan sende ut om ett halvt år også om de vil.

Var det jeg tenkte. Disse lappene (EDI?) man skriver ut er ikke knyttet til noen dato husker jeg fra da jeg selv jobbet i nettbutikk (brukte også PostNord).

6 minutes ago, Dragonlove said:

På ordresiden vises dette da ... Men det kan jo kanskje også stå, selvom den kanskje ikke "pakkes" ennå.. (tror det ikke før jeg holder pakken i hånda selv 😆)

Screenshot_20210318-085432__01.jpg

thasnes skrev (1 minutt siden):

På ordresiden vises dette da ... Men det kan jo kanskje også stå, selvom den kanskje ikke "pakkes" ennå.. (tror det ikke før jeg holder pakken i hånda selv 😆)

Screenshot_20210318-085432__01.jpg

Ser ut som at din har kommet lengre enn min iallfall. Jeg har enda ikke fått den nederste linja med sporingsnummer og pakkestatus som du har fått. :) 

Neonex skrev (2 timer siden):

Hva skal du kansellere etter? Ta imot den, hvis du uansett skal betale med faktura. Selg den til en hyggelig bruker her, en venn, eller på finn? Du får jo garantert utlegget igjen. Enig i dette med reklamasjonsproblemer hos CDON, men gi den til en annen da som ikke er like nøye på det og kanskje er superhappy med å få tak i en ps5.

Jeg har solgt 3 stk PS5 til kompiser, som alle har vært strålende fornøyd.

Du sier noe der, ser at det er mange som vil bytte bort en disk mot digital, så er nok den veien jeg går.