Jump to content
Øystein

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Message added by Evil-Duck

Recommended Posts

ekeleee skrev (11 minutter siden):

Konsollen fra Elkjøp er nå i hus. Overraskende kjapt må jeg si

Steik, venter enda på sendingsbekreftelse fra elkjøp på en konsoll jeg bestilte på torsdag. 

1 minute ago, Drunkenvalley said:

Kva er egentlig magien no? Er det berre sporadisk tilgjengelighet, eller er det konkuranse ute og går?

Litt begge deler, spørs på nettbuttikken. Power og Elkjøp har kjørt konkurranse, mens netonnet har kjørt slipp hvor du må være på rett sted til rett tid.

Edited by gladios
Skriveleif
  • Like 1

Just now, Lars667 said:

Mye sporadisk tilgjengelighet, men skal komme en ny konkurranse på elkjøp denne uka. Det er da digital edition som kommer.

Hm, ok. Prøvde sjekke Elkjøps nettbutikk, der er det lite nemnt... 🙃 Er versjonen med disk eg er interessert i da forøvrig.

1 minute ago, gladios said:

Diskversjonen var det konkurranse på i forrige uke, de annonserer nok ikke den nye konkurransen før tirsdag på nettsiden (rundt kl10). 

De som ikke vant forrige uke er påmeldt for digital denne uken. Ingen ny påmelding 

• Like 1

3 minutes ago, Mojo Wangen said:

De som ikke vant forrige uke er påmeldt for digital denne uken. Ingen ny påmelding 

Jepp, men ut i fra meldingen hans virker det ikke som han var klar over den konkurransen, og han må derfor melde seg på nå imorgen regner jeg med 😃 Dette er dog digital versjon, så mulig den ikke var så interessant allikevel, men kan være fint å vite for de andre som leser av og til her

Edited by gladios
  • Like 1

Cluet er at man ikke får meldt seg på for digital denne uken, ettersom man måtte ha meldt seg på disc forrige uke for å være påmeldt denne uken. 

Edited by Mojo Wangen
  • Innsiktsfullt 2