Jump to content
Øystein

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Message added by Evil-Duck

Recommended Posts

6 minutes ago, Tvam said:

Fikk alle dere som vant noe kode umiddelbart etter kl. 13:00? 

13.05 her

• Like 1

Just now, Mala said:

Vant du ikke hos Power også? Satt opp til neste Lotto trekning eller ? 😂

Jo 🤣

Nizzen skrev (Akkurat nå):

Jo 🤣

Noen som har gullhårene på rett plass 🤪

Gratulerer til dere som vant! Fikk ikke kode denne gangen.. Men så har jo jeg PS5 på vei (selv om jeg ikke helt tørr å feire før jeg har den i hånden) Jævlig snill pappa Nizzen er hvertfall. Er en heldig gamersønn han der. 

• Like 1

Jaja, vant ikke denne gangen heller hos Elkjøp. Da er det å håpe at man ikke vinner digital neste uke

• Heart 2

Var 4 stk som meldte seg her, ingen fikk gladmelding. Så regner med at det var en del påmeldte, selv om vi selvfølgelig kan være en liten tilfeldighetsklynge.

Då va "eg" heldig i denne trekningen, takker for mye gode tips. Hadde ikkje visst om Elkjøp lottoen uten hjelp fra denne tråden,så tusen takk for hjelpa alle og lykke til ved neste trekning🤠✌️

• Like 1

Da var eg visst blant dei heldige og fikk bestilt ps5 fra elkjop.Blir forsinket jul/bursdagspresang til min datter (og meg ;)  ). Leverer elkjop med postnord? 

• Like 2

1 minute ago, gertost36 said:

Da var eg visst blant dei heldige og fikk bestilt ps5 fra elkjop.Blir forsinket jul/bursdagspresang til min datter (og meg ;)  ). Leverer elkjop med postnord? 

Posten 

• Like 2

Nå har jeg fulgt denne tråden siden midten av november. Da teama jeg og en kompis opp for å få tak i PS5. Nå har vi begge fått, og det er takket være tips fra denne tråden. Mange gode bidrag her, og stor takk til alle som har tipset om slipp til ulike tidspunkt. Enkelte brukere vil jeg nesten ramme inn i stua. Nå håper jeg at lykken er rett rundt hjørnet for de av dere som enda ikke har fått tak i. 

• Like 2

36 minutes ago, Saltchili said:

Noen som vet hvor lang tid det tok før sendingsbekreftelsen kom fra elkjøp under forrige trekning?

Usikker. Men jeg chattet med Elkjøp før i dag og de sa de ville prøve å sende alle PS5 i dag. 16. mars nevnte de som leveringsdato (jeg bor i Oslo). 🙂

• Like 2

Valgte 14 dager faktura fra santander.Fikk mail om at eg måtte bekrefte med bank id.Men den linken virker ikke.Men tok å bekrefta med bank id når eg bestilte.Satser på det går greit?

Edited by gertost36

har det hendt at en ordre har blitt kansellert etter 24 timer etter ordrebekreftelse? Står at ordren kan bare bli kansellert innen 24 timer.