Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mr Pepe skrev (2 minutter siden):

Ps5 lanseringen må være ren mekka for svindlerene på finn.no , mange desperate folk der ute.


Virker som jeg er den eneste som ikke bryr meg om ps5  og holder med pc , ganske deilig når jeg leser enkelte innlegg her :)

For pc har ikke hatt akuratt det samme med rtx3000 serien, ryzen zen 3 og big navi?

Lenke til kommentar
2 minutes ago, FrankBerit said:

Når du får denne mailen her, men etterpå får en melding at du ikke var blant de første 250. «Du kan slappe av, alt er under kontroll.» Nei det er faen meg ikke under kontroll fordi jeg får ikke PS5en. Skal faen meg saksøke coolshop er lei av dette faenskapet

F8060134-8B82-4414-8868-121F258D0E45.jpeg

Skulle tro at måten Coolshop ordla seg på her at de hadde tatt hensyn til antallet de hadde før ordren ble bekreftet 😕

  • Liker 1
Lenke til kommentar
penguino skrev (14 minutter siden):

Jeg har forhåndsbestilt hos Power, men har ikke hørt noe om henting/levering. Noen i samme situasjon?

Slik ser det ut hos meg. Har stått slik i hele dag, men i følge kundeservicen skal det være i orden. Men trur det ikke før jeg står det med pakken i hånden. Sendingen er ikke mottatt Postnord som Power bruker som distributør. Men jeg har valgt henting i butikk, så kanskje de ikke bruker Postnord ved intern forsendelse.

 

Sporing.png

Lenke til kommentar
Nazomi skrev (2 minutter siden):

Slik ser det ut hos meg. Har stått slik i hele dag, men i følge kundeservicen skal det være i orden. Men trur det ikke før jeg står det med pakken i hånden. Sendingen er ikke mottatt Postnord som Power bruker som distributør. Men jeg har valgt henting i butikk, så kanskje de ikke bruker Postnord ved intern forsendelse.

 

 

Samme her:
image.png.14fbf01fa39620a760615d0867a1da01.png

Har valgt levering i butikk siden jeg har en Power 10min gange herfra.
Det står at ordren sendes fra hovedlageret og hentes i Power-butikk. Regner nesten med det er noe intern varetransport da. Har forventet leveringstid i morgen så regner med jeg får hentet den i morgen og. Tar bare 5-6 timer med bil fra hovedlageret i Sverige og inn til Oslo så den bør jo være her nå.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
1 hour ago, SkyMarshall Arts said:

Hmmm ok. Da er jeg 46 forann deg. Ikke fått mail enda om kansellering. Det er rimelig close i så tilfelle.

Vi er vel ca 700 før han mtp ordrenummer? Tror du må telle igjen, for jeg tror vi er good! :)

Edit: Jeg er fortsatt nervøs da. Slå av mobilen og leve i lykkelig uvitenhet kanskje?

Endret av hypotc
Lenke til kommentar
  • Uderzo låste denne emne
  • Uderzo gjenåpnet denne emne
  • Uderzo låst og gjenåpnet denne emne

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...