Jump to content
Øystein

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Message added by Evil-Duck

Recommended Posts

Kigaroth skrev (Akkurat nå):

De sier at ordren er kansellert, men ingenting har skjedd på nettsiden deres, så får se statusen i morgen.

Jaja... Får bare vente da til Komplett sender ut en i mars... 

Jeg ber en stille bønn for oss begge.

Kigaroth skrev (12 minutter siden):

Da har CoolShop sendt meg melding om at jeg ikke får en PS5 allikevel. De hadde visst kun 250 stykker, og solgte for mange. Trodde virkelig jeg hadde kommet igjennom etter alt tullet hos alle andre sider i dag 😕

Merkelig at de kansellerer på den måten.. Skulle tro de lot deg være i køen til neste batch kommer.. 

På en kjøp / salg gruppe jeg på på FB så var det en som la ut 3stk nå til 15k stk. Ikke rart vi andre ikke får når noen kjøper 3-4 stk.

• Like 1

Omnia vincit amor skrev (Akkurat nå):

Merkelig at de kansellerer på den måten.. Skulle tro de lot deg være i køen til neste batch kommer.. 

Vanskeligere å promotere butikken med "vi venter inn 200 nye allerede forhåndssolgte ps5"

Denne bæsjehypen melkes for alt det er verd.

Jeg fikk bestilt i morges fra Netonnet, leser at noen har fått mail om usikker levering. Jeg har ikke fått noe. Det står forventet levering til meg 8-15 desember i ordrebekreftelsen.. 

RaptorStrike skrev (2 minutter siden):

Nå er jeg lei nettbutikker. Altså, nettshopping har vært en greie i 20 år. Skulle tro man hadde greid å løse dette på en mer rettferdig måte snart.

Helt enig!

Var overbevist om at jeg var sikret en PS5 i dag, da jeg fikk den i handlevogna på elkjop.no. Fikk skrevet inn bankkonto, men i det jeg trykker på "Kjøp" får jeg beskjed om at varen jeg har i handlevogna er utsolgt.

Det blir det samme som å stå i kassen i en fysisk butikk, og personen foran deg i køen snur seg rundt mot deg, plukker opp varen du har plassert i din egen handlevogn, og kjøper denne rett foran nesa på deg.

1 minute ago, Omnia vincit amor said:

Ja, med tanke på hva de skrev om at de håpet å få inn flere før Jul, så burde de virkelig latt folk stå i kø for disse. Å følge med på nyhetsbrevet deres blir jo bare ren flaks om jeg ser det i tide.

• Like 1

After8 skrev (2 minutter siden):

Helt enig!

Var overbevist om at jeg var sikret en PS5 i dag, da jeg fikk den i handlevogna på elkjop.no. Fikk skrevet inn bankkonto, men i det jeg trykker på "Kjøp" får jeg beskjed om at varen jeg har i handlevogna er utsolgt.

Det blir det samme som å stå i kassen i en fysisk butikk, og personen foran deg i køen snur seg rundt mot deg, plukker opp varen du har plassert i din egen handlevogn, og kjøper denne rett foran nesa på deg.

Ikke helt, akkurat den situasjonen du beskriver er mer som at du står i kassen på en fysisk butikk og fomler etter kortholderen, i det du har hånda i lomma kommer 3000 roboter med en eller annen svett overvektig robotherre og tar alle varene i butikken, inkludert din.

Butikkeieren løper etter robotherren og tilbyr ham en sugejobb på tur ut av døra.

Edited by Groundbreaking-Maize
  • Like 1
  • Innsiktsfullt 1

X_Prez_Nixon skrev (2 timer siden):

Au da. Håper for din del at du får den. 

Kontaktet Elkjøp og de bekreftet at jeg får tilsendt maskin 8.12 :)

• Like 1

Jeg blir et nervevrak av dette, fikk ordrebekreftelse 10:25 fra coop men har ikke hørt noe siden. Mulig det er slik siden jeg benyttet meg «hente i butikk» utleveringsmulighet.

Fikk nettopp en mail fra et kredittvurderingsfirma (jeg bestilte med faktura) om at det var godkjent, så det var en mindre bekymring

Tar seieren med en klype salt da

79163359-F6B8-458E-8A83-D74BB50399E6.jpeg

Captain Badazz skrev (1 minutt siden):

Jeg blir et nervevrak av dette, fikk ordrebekreftelse 10:25 fra coop men har ikke hørt noe siden. Mulig det er slik siden jeg benyttet meg «hente i butikk» utleveringsmulighet.

Fikk nettopp en mail fra et kredittvurderingsfirma (jeg bestilte med faktura) om at det var godkjent, så det var en mindre bekymring

Tror du er safe

TiLT42 skrev (5 minutter siden):

Der fikk jeg SMS om at det er foretatt en kredditvurdering av meg, noe som vil si at Coop faktisk behandler ordren min med faktura. :)

Interessant! Har ordrestatusen din endret seg? Vi har begge levering til butikk

Captain Badazz skrev (3 minutter siden):

Har også levering til butikk fra Coop, og har også Til behandling status

HCG skrev (26 minutter siden):

Helt det samme her. Hele dagen gikk til det, en kompis fikk tak i, eksamenslesinga gikk i vasken.

Skal jobbe natthelg her. Joy.