Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har selv ikke fått ikke fått leveransemelding av cdon eller postnord og jeg fikk bekreftelse den 25.02 kl 13.01. Så vi er en del i samme båt sjekker heler tiden. Så vet hvordan det føles, noen andre jeg snakket med hadde fått begge deler, og fikk bekreftelse etter meg, men håper det ikke er noe kluss. Sendt mail til cdon, men ikke fått svar.

Lenke til kommentar
d.athena skrev (35 minutter siden):

Jeg er også med med dere. Jeg har sjekket appen og nettsiden hele dagen! Venter og venter 😛 

Godt vi ikke er alene haha, men jeg lever i troa. Satser på at vi får sendingsnummer i morgen, da de sa at alle som hadde fått bekreftelse skulle få :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
JonasBreivik skrev (20 minutter siden):

Jeg har selv ikke fått ikke fått leveransemelding av cdon eller postnord og jeg fikk bekreftelse den 25.02 kl 13.01. Så vi er en del i samme båt sjekker heler tiden. Så vet hvordan det føles, noen andre jeg snakket med hadde fått begge deler, og fikk bekreftelse etter meg, men håper det ikke er noe kluss. Sendt mail til cdon, men ikke fått svar.

Ikke fått noe heller, fikk bekreftelse på e-post 13:08 på Torsdag. 

Lenke til kommentar

PostNord er et søppelselskap. Jeg har ennå ikke fått konsollen min fra Netonnet-slippet. Skulle blitt levert torsdag. Fikk nettopp melding om at leveransen er utsatt for andre gang. Har vært i kontakt med dem to ganger i mellomtiden og fått beskjed om at alt skal være i orden. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
ekeleee skrev (8 minutter siden):

PostNord er et søppelselskap. Jeg har ennå ikke fått konsollen min fra Netonnet-slippet. Skulle blitt levert torsdag. Fikk nettopp melding om at leveransen er utsatt for andre gang. Har vært i kontakt med dem to ganger i mellomtiden og fått beskjed om at alt skal være i orden. 

Hva? Jøss. Det pleier å gå lynkjapt. FBB6A7F3-9553-4671-8A14-DE7E8A2DFEC3.thumb.png.61c5bbbdef51c23beec45556dbc911cd.png

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Siste oppdatering fra Coolshop for de som evt ikke har fått varen sin sendt ennå...


Jeg har undersøgt sagen, og beklager meget at den har været længere tid undervejs. 

Jeg kan se at den idag er blevet pakket til dig, og bliver afhentet af fragtselskabet inden længe. Jeg beklager meget hvis du har fået besked om at den ikke længere var på lager. 

Så snart den bliver afsendt fra vores lager får du nærmere besked 🙂

 

Vennlig hilsen,

Nikoline

Coolshop Kundeservice

  • Liker 1
Lenke til kommentar
NorthugJr skrev (12 minutter siden):

Hva? Jøss. Det pleier å gå lynkjapt. FBB6A7F3-9553-4671-8A14-DE7E8A2DFEC3.thumb.png.61c5bbbdef51c23beec45556dbc911cd.png

 

Virker som det er litt hit or miss.

Da jeg snakket med PostNord i dag tidlig fikk jeg beskjed om at den etter all sannsynlighet ville bli levert i løpet av dagen. Representanten sendte en forespørsel til terminalen på Lørenskog for sikkerhets skyld.

Kl. 16 fikk jeg melding om at pakken allikevel ikke vil bli levert i dag. Snakket nettopp med dem igjen, og det viser seg at pakken har forsvunnet på Lørenskog. Ifølge kundeservice hender det en sjelden gang at pakker blir flyttet uten at dette registreres. Da må lagerarbeiderne fysiske lete etter pakken. Eller så er den "borte". 

Dette ender vel mest sannsynlig med at den aldri dukker opp.

Jeg har null tillitt til PostNord etter dette.

Endret av ekeleee
Lenke til kommentar
JonasBreivik skrev (52 minutter siden):

Jeg har selv ikke fått ikke fått leveransemelding av cdon eller postnord og jeg fikk bekreftelse den 25.02 kl 13.01. Så vi er en del i samme båt sjekker heler tiden. Så vet hvordan det føles, noen andre jeg snakket med hadde fått begge deler, og fikk bekreftelse etter meg, men håper det ikke er noe kluss. Sendt mail til cdon, men ikke fått svar.

Sitter her og håper at cdon gir meg sporingsnummer siden jeg ikke har sendt mail eller kontaktet dem. Kanskje de tenker han her burde få den før de andre siden han ikke har mast

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Hshsh skrev (7 minutter siden):

Har ikke fått noe ennå. Når fikk du ordrebekrefletse?

Fikk vel bekreftelse rundt kl 1305 på torsdag forrige uke. Et par timer siden det ble oppdatert på postnord appen. Står ikke den er sendt enda..

 

e: men har leveringssporingsnummer på mine sider

Endret av ReaveЯ
Lenke til kommentar
  • Uderzo låste denne emne
  • Uderzo gjenåpnet denne emne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...