Jump to content
Øystein

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Message added by Evil-Duck

Recommended Posts

Kanelbollemannen skrev (1 minutt siden):

Uenig der, det med at pakken sendes med fly, båt eller lastebil er ikke en gyldig bekymring i mine øyne. Folk er vel her hovedsaklig for å se om det kommer et dropp av PS5 eller utrykke bekymring for om de fikk bestilt osv. Ville egentlig bare påpeke det fordi jeg synes at enkelte har mangel på forståelse av hva det vil si å sende et produkt.

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

• Like 5
  • Innsiktsfullt 1

Sånn utifra mine tidligere ordre hos CDON får man ikke oppdatering på sporingen etter den er sendt før den når Oslo som pleier å ta 1-2 virkedager fra sendingsdato, igjen utifra mine tidligere ordre.

2 minutes ago, Fifaaam said:

«The shipment is unloaded» har jeg på coolshop nå😮

ooh shit, den har falt av lastebilen!

• Like 1

Guest Slettet+1523

Er det flere enn meg som fortsatt ikke har fått sporingsnummer fra cdon enda?

Nå har sendinga blitt registrert hos PostNord appen hvertfall! Står utleveringssted og slik :D

e:  mangler bare bekreftelse av CDON på mail nå

Edited by ReaveЯ

Kanelbollemannen skrev (1 minutt siden):

Oiii! Ser her nå at det står "your shipment has been robbed by a scalper"😂

Driver has connected to PSN🙈

Neida🌼 får håpe det er en planlagt hendelse 😊

• Like 2

Var det ikke en feil med PS5 som ble sluppet på nettsidene hos Power på fredag, poppet nå melding i Postnord appen at en pakke på 7kg er på vei med Helthjem.

• Like 1

1 minute ago, QUiPS said:

Var det ikke en feil med PS5 som ble sluppet på nettsidene hos Power på fredag, poppet nå melding i Postnord appen at en pakke på 7kg er på vei med Helthjem.

Bare tull, den er på vei her også 👍

• Like 2

11 minutes ago, Shhhhhakti said:

Er det flere enn meg som fortsatt ikke har fått sporingsnummer fra cdon enda?

Yup, moi... venter og venter

Bebooooo skrev (Akkurat nå):

Yup, moi... venter og venter

Har dere lagt inn PostNord-appen? Får som regel opp sporinga der før den dukker opp på ordresiden på CDON.

5 minutes ago, QUiPS said:

Det var en feil, de skulle ikke legges ut. Og kundeservice sa at de som fikk bestilt ville få ordren sin slettet. Men nå ser det ut til at de sender dem ut allikevel. Iaf siden folk begynner og få melding om at ordren er sendt.

• Like 2

2 minutes ago, CaZpeR said:

Har dere lagt inn PostNord-appen? Får som regel opp sporinga der før den dukker opp på ordresiden på CDON.

Ja, la inn tlf nr og mail, ingenting enda

• Like 1

Guest Slettet+1523
CaZpeR skrev (1 minutt siden):

Har ikke heller fått noe opp på PostNord appen....

CaZpeR skrev (3 minutter siden):

Jeg fikk det nå for ikke lenge sia 😃

• Like 3