Jump to content
Øystein

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Message added by Evil-Duck

Recommended Posts

MrNikers skrev (26 minutter siden):

Jeg fikk ordrebekreftelse fra CDON kl 1303 den 25.02, har fått sporingsnummer i Postnord-appen i dag. Anbefaler å laste ned appen da man lettere får med seg om det er en pakke på vei, enn å følge med på CDON.

Fikk bekreftelse 1259😅 har appen, men ingen info der... 

• Like 1

MonsLarsen skrev (1 minutt siden):

Fikk bekreftelse 1259😅 har appen, men ingen info der... 

Sjekk bestillinger på cdon. Står der

Nå håper jeg at vi som har fått bekreftelse om at postnord skal motta pakken vår, får konsollen ila. uka. Vet ikke hvor lang tid postnord bruker, men hadde vært nice med ps5 og Valhalla til helga. Er det flere enn meg som tar kontakt med CDON i morgen for å forhøre seg om de har fått konsollen på lager?

• Like 1

Onhil skrev (1 minutt siden):

Fekk nettop email om at pakken fra CDON er sendt. Ser nok ut som dei fekk den tidligere

Jeg og fikk det!! Digg

Jeg har fortsatt bare "behandles"......håper det skjer noe imorgen eller på tirsdag 😅 fikk bestilt 13:02, 25.02 😥

Skjønner ikke hvorfor det ikke er kommet noe sporingsnummer når jeg bare var 2 min over....

Edited by Crazypal

Noen som har noe fra Coolshop? håper det kommer en fin overaskelse på mandag morgen om at de er i oslo. De ble jo sendt ut på torsdag kveld. Danmark er ikke lange veien unna haha!

Edited by Feilhode

J.H. skrev (6 minutter siden):

jeg fikk melding fra CDON jeg også. Nydelig søndag!

Samme her! Vakkert! Faen blir digg uke! 

• Like 1

Ser ut som at folk får bekreftelse fra cdon at pakken er sendt. Alle som ikke har fått, bare vent til imorgen så er det høyst sannsynlig at vi også får

TrappedSpring skrev (35 minutter siden):

Fikk nettopp e-post fra CDON om at ordren er sendt. Noen andre som har fått?

Jeg fikk også bekreftelse fra CDON nå om at den er sendt. På Postnord-appen står det at de venter på forsendelsen.

15 minutes ago, MrNikers said:

Jeg fikk også bekreftelse fra CDON nå om at den er sendt. På Postnord-appen står det at de venter på forsendelsen.

Den er per definisjon sendt, men ikke plukket opp av Post Nord.

Føler meg som en tosk som sitter og følger med dette med argusøyne...😄 Jeg kjøpte også i siste CDON forhåndsbestilling som sto leveranse 3.mars. Gøy at noen har fått sporing allerede, jeg håper jeg er like heldig i morgen. :)

BenWhittaker skrev (4 minutter siden):

Føler meg som en tosk som sitter og følger med dette med argusøyne...😄 Jeg kjøpte også i siste CDON forhåndsbestilling som sto leveranse 3.mars. Gøy at noen har fått sporing allerede, jeg håper jeg er like heldig i morgen. :)

Da er vi to😄