Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

RigmorK skrev (4 minutter siden):

Gjør det ikke? Hva er det som gjør at avtalen ikke er bindende i dette tilfellet? 

En kjøpsavtale er juridisk bindende og omfattes av forbrukerkjøpsloven. Det følger allikevel av forbrkjl kapittel 5 § 21 kan selger kan heve kjøpet dersom det foreligger hindringer som gjør det umulig å levere varen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kja skrev (5 minutter siden):

Jeg fikk også pakken i dag, helthjem leverer også på lørdager, dette var i sarpsborg for min del.

Bestilte 12:27 i går og fikk hentemelding 07:57 i dag.

Venter forsatt på pakken fra coolshop, ser at den er på vei ifølge sporing. Håper at jeg også får den idag, Oslo her.

Lenke til kommentar
Showt1me skrev (3 timer siden):

Er det mange her som fortsatt bare har akseptert hos Coolshop som handlet Torsdag? Føler det snart bare er meg 🙄

Du er nok ikke alene. Det har blitt delt flere skjermbilder fra kundeservice hvor de igjen og igjen sier at de har nok på lager, det tar bare tid å få sendt ut alle. De jobber heller ikke i helgene.

Lenke til kommentar

Satt heldigvis med tlf i hånda 25.02 når jeg fikk mail om at et produkt jeg overvåkte kan bestilles fra cdon. Tror jeg klarte alt sammen på under 1min😂 spurte også som flere av dere Cathrine på kundeservicen om jeg var kjapp nok! Fått svar om at jeg klarte å reserverer en diskversjon. Sa release 3.3 med mindre det skjer noe uforutsett... 🙈 Så jubler ikke før jeg sitter med pakka😅

Lenke til kommentar
  • Uderzo låste denne emne
  • Uderzo gjenåpnet denne emne

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...