Jump to content
Øystein

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Message added by Evil-Duck

Recommended Posts

1 hour ago, Runepune said:

Du har tydeligvis ikke barn. De går i gulvet x antall ganger eller de setter seg på dem.

Skal snart ut i omsorgspermisjon for å ta vare på en fersk mamma. Perfekt tidspunkt, siden min er på vei hjem til meg med Postnord. 

• Like 1

Tviler noen allerede har fått enda. Første pulje ble sendt i går ettermiddag og de sender fortløpende i dag så mye de klarer. Blir nok klar til utlevering mandag-tirsdag, avhengig av sted. Nå tolket jeg innlegget bokstavelig da, vet ikke om du heller mente sendingsbekreftelse, men samme svar egentlig: de jobber på spreng for å få ut bestillingene.

Just now, Myst said:

Tviler noen allerede har fått enda. Første pulje ble sendt i går ettermiddag og de sender fortløpende i dag så mye de klarer. Blir nok klar til utlevering mandag-tirsdag, avhengig av sted. Nå tolket jeg innlegget bokstavelig da, vet ikke om du heller mente sendingsbekreftelse, men samme svar egentlig: de jobber på spreng for å få ut bestillingene.

Sa akkurat det samme til meg

Kanelbollemannen skrev (2 minutter siden):

Hvordan ser du såpass detaljert informasjon?

Trackeren som ligger inne ordresiden på coolshop. Men ble også klargjort for transport 13:52. Håper vi kan få den mandag folkens!

Maniac skrev (13 minutter siden):

Joda ser den. 👍 Vil tro også at disk baserte spill tar mindre plass på den lille disken vi får i PS5 🙄 700gb Sony? I 2021? Rly?

Nope alt må installeres uansett.

Kanelbollemannen skrev (6 minutter siden):

Blir bra når man kan sette inn 2TB med SSD i konsollen😁

Ja til sommeren er bekrefta. 😎

Men det blir vel en annen diskusjon i en annen viss tråd. Lurer på om dette spørsmålet også passer inn her, men prøver:

Lurer på om det er samme produksjonsserie som har blitt levert til butikkene de siste ukene. Utifra erfaringer kommer visst enhetene fra forskjellige produksjoner og komponenter (f.eks. noen har viftebråk, andre ikke). Håper at Coolshop fikk enheter som ikke har mye barnesykdommer og ikke skaper trøbbel i nær framtid.

Kanelbollemannen skrev (14 minutter siden):

Blir bra når man kan sette inn 2TB med SSD i konsollen😁

2TB koster per nå like mye som konsollen...

6 minutes ago, Nimrad said:

2TB koster per nå like mye som konsollen...

Fra 2500kr for greie ssder. Må jo ikkje ha pci-e 4.0...

Feilhode skrev (7 minutter siden):

Noen som vet om PostNord leverer til utleveringssted på lørdager? Husker posten gjorde det i juletider. 

Ser ikke sånn ut på hjemmesiden dems.