Jump to content
Øystein

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Message added by Evil-Duck

Recommended Posts

Kan lett hende dette var en glipp hos Power.... Og at de kansellerer ordrene våre. Vi får se.

Edited by Maniac

Just now, JackShjt said:

Hvordan ligger PK an i forhold til folk som allerede har bestilt? Er det lang leveringstid? 

Det sto oppført som på lager. er det noe annet bruker jeg bare angreretten om det skulle bli mulighet annet sted. 

1 minute ago, Maniac said:

Kan lett hende dette var en glipp hos Power.... Og at de kansellerer ordrene våre. Vi får se.

Trolig.. 😅😅😅
Sikkert gamle erling på lageret som ikke hadde fått med seg at det hadde vært konkurranse

Edited by Trønderbart

Merkelig fikk lagt den i kurven på Power men ikke valgt leveringsmetode, skal ikke power reservere i 15 min? Sto 100+ på lager, kan vel umulig bli solgt ut på sekunder??

takk og pris, har bestilt hos PK.  Tror det kommer ut litt under en tusen lapp dyrere, men hadde egentlig besluttet at jeg var villig til å betale 7500 på finn uansett.  Var så skuffet etter jeg gikk glipp av sjansen på Cdon, men nå er måneden reddet.  Lykke til alle andre som er på jakt 🙂