Jump to content
Øystein

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Message added by Evil-Duck

Recommended Posts

SandyMcPandy skrev (1 minutt siden):

Ser ut som man får svar fra Power innen 25.02 16:00 🤷‍♂️ Får ikke lagt ved bilde, men står inne i konkurranse-siden på MyPower-linken

Screenshot_20210224-121234_Chrome.jpg

• Like 1

3 dager til kjøp?! I don't even... Kunne i det minste hatt 1 dag, det er nok tid å gjennomføre kjøpet hvis man er interessert. 3 dager er i overkant syns jeg.

Myst skrev (3 minutter siden):

3 dager til kjøp?! I don't even... Kunne i det minste hatt 1 dag, det er nok tid å gjennomføre kjøpet hvis man er interessert. 3 dager er i overkant syns jeg.

Syns det er bra jeg. Får bestemor til oluf på 7 år like stor sjanse som scalper-jon i kjellern med 1000 boter

Edited by BakaBerg
  • Like 8

De neste 26 timene kommer til å bli nervepirrende kjenner jeg. Merket det sist da jeg hadde meldt meg på elkjøp trekningen også, hver eneste pling eller varsel på mobilen fikk pulsen til å gå opp til 120. Får krysse fingrene for oss som ikke har fått tak i en ps5 enda, håper lykken er på vår side denne gangen :)

KriZZ skrev (Akkurat nå):

Kryper snart til korset og kjøper av en scalper 😆

haha, har tenkt tanken selv. Prisen på finn ligger på rundt 8000, men er så surt å kjøpe av en scalper, blir liksom dårlig i magen av det🤮

KriZZ skrev (1 minutt siden):

Hold ut! Jeg kjøpte series X istedenfor (destiny 2 som hovedspill). Vil jo ha ps5 da jeg har over 500 spill på psn, men fikk dekka "next gen" behovet og føler ikke "trangen" til å ha en ps5. Tenk på det sånn: de pengene du gir til scalperen ekstra, er samme som en series S eller X koster. Og du kan selge xboxen etterpå (det skal ikke jeg, nydelig maskin).

• Like 3

Krysser fingrene for at det går veien i Power-trekningen. Har - som flere her inne - prøvd å få tak i siden release. Fikk nesten kjøpt på Elkjøp sitt slipp i november eller desember, men bommet med sikkert 5 sekund. 

Helt sykt at det ligger rundt 900 annonser på finn om PS5. Mye PS4/annet ræl som dukker opp, men en storpart er videreselgere... 

• Like 1

Bebooooo skrev (2 minutter siden):

Hva mener de med påmelding i interesseliste?

VIP vel. Må si ja til å tatovere power logoen på rumpa som reklame til banana hammock sesongen, da er du på interesselisten

Edited by BakaBerg
  • Like 2
  • Innsiktsfullt 2

Bebooooo skrev (2 minutter siden):

Tror de mener at man har huket av på Power-siden for at de kan sende mail/sms til deg. 

Bebooooo skrev (1 minutt siden):

I tillegg til å være mypowermedlem, måtte du i tillegg melde din interesse og bekrefte denne på SMS.

2 minutes ago, Bebooooo said:

Det var en URL i SMS'n power sendte ut som tok deg til en side for å registrere informasjon. Antar når du fylte inn dette så ble du lagt til i interesselisten, slik at ikke alle som bare er medlem i MyPower automatisk blir med i trekningen. 

• Innsiktsfullt 4

21 minutes ago, KriZZ said:

Holdt på å gjøre det på Lørdag. Hadde gitt opp alt håp. Fikk kjøpt Mandags morgen. Stay strong!

Kanelbollemannen skrev (1 minutt siden):

Har noen kjørt dropp i dag?

Nei, prøv å klyp i venstre tå i mens du trykker f5 på netonnet.no 10:43 i morgen.

Det fungerte for meg torsdag for 2 uker tilbake.

• Like 1

Bebooooo skrev (1 minutt siden):

Takk til alle som svarte! Er det slik at de som ikke var med i Elkjøp første trekkingen har null sjans til å bli med på neste? 

Dem har ikke gett ut nagon mera info om hur det blir med neste dropp.

• Like 2