Jump to content
Øystein

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Message added by Evil-Duck

Recommended Posts

Skal vi forsøke å holde oss til tråden og være saklige her? Jeg gidder ikke å sjekke svar for å finne helt ubetydelige jokes her. Step up your game folks!

• Like 1

punchmeintheballs skrev (Akkurat nå):

Jupp

Men som nevnt tidligere får ikke vinnere beskjed om dette i dag, så ingen vits og oppdatere tusen ganger. 

• Like 1

Ja det står på deres side at trekningen er 12:00, men så har noen sendt bilder av samtaler med kundeservice så seie at de ikke vet når vinnerne får beskjed. Så as always we have to wait and wait

• Like 1

NorthugJr skrev (1 minutt siden):

Men som nevnt tidligere får ikke vinnere beskjed om dette i dag, så ingen vits og oppdatere tusen ganger. 

Når får man vite det?

Philipman skrev (3 minutter siden):

Når får man vite det?

Andres skrev (3 timer siden):

Hei

for de av dere som lurer på ang. trekkingen fra Power, det er ikke gitt vi får svar ila. dagen for de som blir vinnere. spurte i Chatten nå nettopp (liker ikke å dele ut navn til de jeg chatter med for å verne de, så jeg slettet denne)

image.png.825e1a9e400487f8e58352944736af66.pngimage.png.17d995753a82ddcea811c64aee2d08e7.png

• Like 1

Luxuos skrev (5 minutter siden):

Ja det står på deres side at trekningen er 12:00, men så har noen sendt bilder av samtaler med kundeservice så seie at de ikke vet når vinnerne får beskjed. Så as always we have to wait and wait

jeg snakket med kundeservice nå og de fortalte meg at man får vite i dag om har vunnet

• Like 1

Ali55 skrev (Akkurat nå):

jeg snakket med kundeservice nå og de fortalte meg at man får vite i dag om har vunnet

Håper det er slikt, tror vi alle har ventet nokk. Forstår ikke hvorfor de gir forskjellige svar. But thanks anyway 🙌👌

Ali55 skrev (8 minutter siden):

Mahad sier også at man får Mail i dag så lenge man har meldt seg på 😊

67CA85E9-0B12-4C34-BED9-A625D2585A8E.jpeg

• Like 3

idam skrev (4 minutter siden):

Mahad sier også at man får Mail i dag så lenge man har meldt seg på 😊

67CA85E9-0B12-4C34-BED9-A625D2585A8E.jpeg

to av tre, da stoler vi på denne og håper på det beste

lykke til til alle som meldte seg på og som skal beholde denne, om du skal selge denne videre gå og ta deg en bolle XD

Melder man seg på konkurranser eller er det faktiske slipp med første til mølla opplegg også? i så fall er det en liste å skrive seg opp på  eller ny for hver runde? Ny i tråden, setter stor pris på svar.

Elkjøp sa ihvertfall at for de som meldte seg på loddtrekning for Disk versjonen ikke trengte å melde seg opp på nytt for den digitale, noe som stemte da jeg ikke gjorde noe og ble trekt ut til å kjøpe den uka etter. Usikker på hvordan Power skal gjøre det fremover, men alle andre butikker har fortsatt førstemann til mølla. 

image.png.ac40a9931ad88061e71028befdde2ad8.png

Edited by Saykin
  • Like 1