Jump to content
Øystein

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Message added by Evil-Duck

Recommended Posts

Masimo skrev (4 minutter siden):

🥶... så det du sier at jeg ikke bør forvente denne leveransen før engang i neste uke?

Zain1 skrev (3 minutter siden):

Vet ikke, en kompis av meg fikk på tide, imens min var nesten en uke sen. De har et veldig dårlig tracking system og kundersevicen er søppel. De kan ikke hjelpe deg med noe angående pakken😂 hvorfor har de kundeservice da. En frekk kar bare la på telefonen, snitcha til PK og de skal ta saken videre med det de gjorde mot meg

Jeg har bare god erfaring med Helt Hjem. De har vært veldig raske hver gang jeg har bestilt noe, men har jo da heller ikke hatt behov for å kontakte kundeservice.

• Like 2

Forhåpentligvis har man endelig fått bestilt en PS5. Den satt langt inne, og ble vel om mulig noe overpris. Men det er befriende å slippe jakten mer. Takk for all hjelp her inne.

• Like 3

Baba2 skrev (1 minutt siden):

Helt hjem er krise utenfor Oslo i min erfaring. Pakker som alltid er 1-3 dager forsinket "forsøkt levert".

Samme her, i tillegg en gang leverte de pakken på helt feil adresse. Det var noen ærlige sjeler som fikk den og ringte til meg sånn jeg kunne hente den hos de, men er nok ikke alle som hadde gjort det samme (spesielt med en ps5..)

MadsEliassen skrev (Akkurat nå):

Hva er helt hjem? Går det ikke til post i butikk?

Litt avhengig av hvor du bor, jeg får straks en pakke fra dem som Postnord har håndtert fra start til slutt.

Dragonlove skrev (3 minutter siden):

Litt avhengig av hvor du bor, jeg får straks en pakke fra dem som Postnord har håndtert fra start til slutt.

Antar jeg som bor langt nord vil få samme opplegget da.

Pappahjerte skrev (Akkurat nå):

Tror du de slipper klokken 14? 😄

Ingen som vet, de slapp disc igår kl 10 og kl 14, er ingen automatikk at de skal slippe digital i dag.

Pappahjerte skrev (Akkurat nå):

Tror du de slipper klokken 14? 😄

i dont have a clue. De solgte disk kl 14 igår. Fingrene krysset her

In the heat of the moment, så fikk ikke jeg med meg at det var flere leveringsvalg på NetOnNet... Så min bestilling er med standardlevering, og ikke noe ekspress vil jeg anta. Fikk leveringsbekreftelse i går kveld, men de har fortsatt ikke levert pakken til PostNord... Merker jeg får klamme håndflater av å vente på at den skal bli sendt... 👀  Hadde vært hyggelig om den kom frem før helgen 🤞

• Like 1

Kiddooo skrev (Akkurat nå):

Er lenge siden noen slapp slapp digital, (bortsett fra pk istad) noe burde komme snart

elkjøp forrige uke.

Helvetica skrev (1 minutt siden):

In the heat of the moment, så fikk ikke jeg med meg at det var flere leveringsvalg på NetOnNet... Så min bestilling er med standardlevering, og ikke noe ekspress vil jeg anta. Fikk leveringsbekreftelse i går kveld, men de har fortsatt ikke levert pakken til PostNord... Merker jeg får klamme håndflater av å vente på at den skal bli sendt... 👀  Hadde vært hyggelig om den kom frem før helgen 🤞

Jeg er i samme situasjon. Sitter bare og venter på første sporingssteget så jeg endelig kan senke skuldrene.

• Like 1

1 minute ago, Billon said:

elkjøp forrige uke.

Korrekt, men som et slipp og ikke konkurranse

Edited by Kiddooo