Jump to content
Øystein

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Message added by Evil-Duck

Recommended Posts

32 minutes ago, Chrabbed said:

Power kjører visst konkurranse nå dem også. En kompis av meg fikk mail fra Power hin dagen om at han kunne melde seg på inne på min side på power.no. Jeg prøvde å opprette bruker, men fikk ikke muligheten til å bli med. Han er ikke gamer selv, så han ble med for min skyld. Krysser fingrene🤞🏼

Screenshot_20210223-081645_Snapchat.jpg

Prøvde du med den direktelinken som ble postet her i går? 

Edit: now with link https://www.power.no/kampanjer/power/psmypower/?utm_source=email&utm_medium=CRM&utm_campaign=PS5 tilbud til MyPOWER kunder&vtid=WdwP0nA6K0KUY6s6AMwxrQ

Edited by punchmeintheballs
la til link

Thunderhead skrev (30 minutter siden):

Etter noen dager med forventet levering 3. mars, har nå komplett satt det tilbake til forventet inn på lager 3 mai 2021igjen... 😠

Når bestilte du? 

Jeg bestilte 20/06/2020 23:58 og har også fått samme melding.....

leifeinar skrev (48 minutter siden):

Samme her. 😊

Også her. Estimert levering om to dager også. Nå må jeg lese meg opp på hva slags spill jeg skal prøve ut, har ikke gjort det sålangt da jeg ikke hadde trua på å få tak i noe konsoll 🤩😂

Kanelbollemannen skrev (Akkurat nå):

Kan vi snart bli ferdig med live 24/7 oppdateringer om ordrene deres? Dere får dem, om dere ikke får dem i dag er dere på liste.

Nei.

• Like 1
  • Innsiktsfullt 1

Til de som ikke har fått kjøpt enda så tror jeg Netonnet er den største muligheten for suksess. Skulle ikke forundre meg om det kommer et drop til denne uken. 

• Like 1

NorthugJr skrev (Akkurat nå):

Til de som ikke har fått kjøpt enda så tror jeg Netonnet er den største muligheten for suksess. Skulle ikke forundre meg om det kommer et drop til denne uken. 

NoN har ikke droppet digitale så er sjanse for at det blir slipp på det allerede denne uken tror jeg.