Jump to content
Øystein

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Message added by Evil-Duck

Recommended Posts

12 minutes ago, ekeleeee said:

Poster nå fra ny konto, da jeg ikke får postet flere innlegg på hovedkonto i dag. Noen som vet hvorfor?

Uansett, var i kontakt med Netonnet et par ganger tidligere i dag og postet her da jeg fikk beskjed om at min bestilling ikke ville bli fylt i denne omgang. Fikk allikevel leveringsbekreftelse i dag, kl. 17.46. Mitt ordrenummer er XXXX3411. Sporingsnummer på plass. Postnord har ikke mottatt pakken ennå, og det er ikke oppgitt estimert leveringstid. Poster tilbake med oppdatering hvis det skjer noe mer. 

Jeg har et tidligere ordrenummer og har ikke fått noe bekreftelse.

• Like 1
  • Innsiktsfullt 1

PS5 bestilt 25.04 fra Komplett ankom idag. Den går til broren min som 30-årsgave, lucky bastard! Har en til fra Komplett bestilt, men er visst ikke i rute før mai-ish ifølge komplett.

• Like 5

Noen andre som vant lotteriet for PS5 Digital Edition hos Elkjøp forrige uke og har fått den tilsendt? Har fortsatt ikke fått sendingsbekreftelse og står fortsatt som reservert. 

Zain1 skrev (2 minutter siden):

Rart at den ps5 jeg bestilte med vanlig levering fikk leveringsbekreftelse og ikke den med express levering?

ja veldig, jeg har bestilt med expresslevering og fikk ordbekreftelse 14:09

4 minutes ago, mitres said:

Er det noen som bestilte fra 2. parti hos NoN idag som har fått leveringsbekreftelse?

Ja. Valgte rask frakt

• Like 1

Erihen skrev (1 minutt siden):

Ja. Valgte rask frakt

Valgte rask frakt selv, ordrebekreftelse på mail 14:06 (nevø 14:10), ingen av oss har fått leveringsbekreftelse.
Når fikk du ordrebekr. på mail?

mitres skrev (8 minutter siden):

Er det noen som bestilte fra 2. parti hos NoN idag som har fått leveringsbekreftelse?

Ikke fått leveringsbekreftelse. Kun ordre. (14:06) - ikke rask frakt

Kommer helt sikkert i morgen. Med antallet de så ut til å selge der i dag så har de sikkert nok å gjøre :)

Just now, BigZ12 said:

Valgte rask frakt selv, ordrebekreftelse på mail 14:06 (nevø 14:10), ingen av oss har fått leveringsbekreftelse.
Når fikk du ordrebekr. på mail?

Ordrebekreftelse 14:06, leveransebekreftelse kl 18:15

• Like 1

mitres skrev (20 minutter siden):

Jeg bestilte på 3 of fikk leveringsbekreftelse på den med gratis frakt. Rett etter bestilte jeg også en til i 3 med express levering, men ikke noe leveringsbekreftelse der

• Like 1

mitres skrev (27 minutter siden):

fikk ordbekreftelse kl 14:09 men ikke leveringsbekreftelse, valgt raskt levering 

• Like 1

Zain1 skrev (33 minutter siden):

Jeg bestilte på 3 of fikk leveringsbekreftelse på den med gratis frakt. Rett etter bestilte jeg også en til i 3 med express levering, men ikke noe leveringsbekreftelse der

Fått sporing?

mitres skrev (15 minutter siden):

Fått sporing?

Jepp, på den med gratis frakt😂, den jeg betalte for express har jeg ikke fått leveringsbekreftelse på, rare greier