Jump to content
Øystein

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Message added by Evil-Duck

Recommended Posts

4 siste siffer holder. Tror ikke det er farlig

Er artig å se hvor mange ting som solgt fra starten av. Det bør vises av de siste 4 tallene på ordrenr. Hvis elkjøp feks hadde 500+ til jul så kan det jo hende coolshop har noen hundre også.

Edited by cuberen

RaptorStrike skrev (7 minutter siden):

Hadde de sagt fra? Eller var det tilfeldig?

De la ut på sin Facebook såg jeg i ettertid. 

• Like 1

Underkiller skrev (Akkurat nå):

Det sto jo at dem som bestilte nå idag fra coolshop får 24 des?

Noen av oss har brent seg på at Komplett nærmest garanterte konsoll på lansering i sommer, når de var utsolgt etter to timer 22.4 🙂

Tidenes julegave fra nissen i så fall.

HCG skrev (1 minutt siden):

Platekompaniet har vel fortsatt ikke lagt ut sine...

De fjernet oppføring av den Digitale tidligere i dag.

• Innsiktsfullt 1

7 minutes ago, Underkiller said:

Det sto jo at dem som bestilte nå idag fra coolshop får 24 des?

Spørs vel om dem solgte mer enn de forventer, eller om de avsluttet i tide så alle får?

15 minutes ago, Thomas_H said:

Når bestilte du? Digital eller vanlig utgave? Jeg bestilte Digital der for 30 min siden så lurer på det samme. 

Jeg bestilte diskversjonen akkurat når de ble tilgjengelig, kl 14.17. Mitt ordrenummer er også lavere enn @SkyMarshall Arts sitt #win :)

• Like 1

1 minute ago, Allostasis said:

Da var endelig Playstation 5 i hus fra Elkjøp. På tide å banke demoner i Demons Souls! 😁😎

du er en heldig person. tipper du vil kose deg. Btw spill på performance mode.

Just now, kaaasen said:

Kjedelig med Platekompaniet, men jeg synes de gjør det på rett måte ved å ikke selge flere enn de kan levere før nyttår. 

De går med underskudd, så jeg ville vært forsiktig med å binne opp mine penger hos dem.

• Innsiktsfullt 1

Noen andre som har en levering på vei fra Power? Har fått et sporingsnummer, men får ingen sporingsdata enda. Snakket med kundeservice i går, de sa maskinen vil være klar for in store pick up i morgen, men har ikke trua...

Lord Claymore skrev (Akkurat nå):

Fortsatt ingen oppdatering siden tysdag for meg når det gjelder Elkjøp. Skikkelig irriterende. Står fortsatt Oslo og at den er videresendt. Noen andre som har samme status?

Samme status hos meg også. Sist oppdatering var kl 04.30 at sendingen er ankommet og videresendt fra terminal, med estimert leveringstid i dag, 19.11. Jeg var innom nærmeste butikk som skal ta i mot pakken, og min levering hadde ikke blitt levert der, selv om posten allerede hadde levert en del pakker der i dag. Begynner å tvile på om den kommer i dag allikevel. 

puppiesareugly skrev (3 minutter siden):

Yiss! Levert i Trondheim fra Elkjøp, hentet den nettopp. 

Takk for god oppmuntring i en stressende periode, folkens. 

Til de som har fått/får snart: GOD HELG!

Pakket elkjøp inn esken?