Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ekeleee skrev (2 minutter siden):

OBS: Er i kontakt med Netonnet nå. Ifølge representanten der, har de tatt for mange bestillinger i dag. Det kan se ut til at noen ikke får konsollene sine. Oppdaterer...

Haha!

 

Be de backtracke folk som tidligere har kjøpt og slette bestillingene deres i samme slengen da. Sikkert noen kids som er på sin 4. eller 5. konsoll der nå...

Lenke til kommentar
ekeleee skrev (28 minutter siden):

OBS: Er i kontakt med Netonnet nå. Ifølge representanten der, har de tatt for mange bestillinger i dag. Det kan se ut til at noen ikke får konsollene sine. Oppdaterer...

Har fått bekreftet at de har tatt for mange bestillinger. Ifølge representanten jeg snakker med gjelder dette meg med flere. Har ikke fått svar på hvorfor de ikke har sendt ut varsel ennå. Har spurt hvor stor backlogen er, det ville han ikke svare på.

Edit: Får ikke postet mer i dag, men representanten indikerte at Netonnet gjennomgår bestillingene i dag (antakeligvis for å luke ut de som allerede har kjøpt, eller lagt doble bestillinger?).

Edit2: Nå begynner han reppen å bli rimelig lei av meg, men det ser ikke ut til at de har tenkt til å informere de det gjelder. De som la inn ordre først får beskjed ved utsending, resten får ingen beskjed før eventuelt neste parti kommer inn og konsollene sendes ut...

Endret av ekeleee
Oppdatert informarsjon
Lenke til kommentar
Helvetica skrev (Akkurat nå):

Med mitt hell så er vel min ordre en av de berørte 🤡 Blir spennende å se!

Nå er jeg faktisk glad jeg ikke fikk bestilt noe 😂😆 Eneste håpet jeg har er en bekjent som bestilte på Komplett for hundre år siden, han har fått kjøpt en annen konsoll og denne har est levering i mai. 

Lenke til kommentar
  • Uderzo låste denne emne
  • Uderzo gjenåpnet denne emne

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...