Jump to content
Øystein

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Message added by Evil-Duck

Recommended Posts

Thror skrev (7 minutter siden):

Det kan være lurt å redigere innlegget og fjerne ordrenummeret.

Kanskje du skulle redigere siteringen din i samme slengen? Ordrenr syns fortsatt. 😛

Helt typisk at det kommer på lager den dagen man ikke har overvåkning på. Selv om NoN er blokkert hjemme, er på skolen nå og kunne ha satt opp ny overvåkning her.. Jaja..

Men ærlig talt får nok ikke hvermannsen noe mulighet om før en måneds tid når det kommer større blokker med enheter til samtlige butikker. Leste et sted at Sony forbereder noen millioner enheter til Europa ila april.

Edited by Myst

Takk for tips. Fikk kjøpt fra netonnet. Hadde PS5 på handlekurven fra før av da det va tilgjengelig for bedriftene. Knotet litt med å finne på loggings infoene mine så var redd for jeg var for sent. Men klarte tydevis å legge in bestillingen før det ble utsolgt. Har fått ordnebekreftelse på mail og alt!

Det er andre gang Ps5 har blitt utsolgt mens jeg har hatt den i handlekurven. 🤮 Hvorfor har ikke alle sider noe som reserverer det som ligger i handlekurven?

phewBAR skrev (4 minutter siden):

Blir så møkka lei, når man endelig klarer å få den i handlekurven så kan man jo ikke slå botter.

Dra til helvete NetonNet. Sony å. 

InkedScreenshot_186_LI.jpg

skjedd samme med meg 

NorthugJr skrev (Akkurat nå):

Det er andre gang Ps5 har blitt utsolgt mens jeg har hatt den i handlekurven. 🤮 Hvorfor har ikke alle sider noe som reserverer det som ligger i handlekurven?

Da hadde du jo bare ikke rukket å legge den i handlekurven? 😛

Fight fire with fire sier jeg bare, fikk min med en python bot jeg raska sammen i helga.

Edited by ekeleee

Nimrad skrev (Akkurat nå):

Da hadde du jo bare ikke rukket å legge den i handlekurven? 😛

Ja, og det er fader meg mye bedre enn å taste inn kortinformasjon som en idiot, også blir den utsolgt mens du trykker. 

• Like 2

Argh, sov i timen her. Burde innsett at det kom til å bli slipp til vanlige kunder når det var for bedrift. Om jeg skal få tak i en ps5 i overskuelig fremtid, må jeg ha flaks på loddtrekning. ZzZzzZzZz

Jaja, må vel egentlig være ganske happy. Jeg slipper å få en PS5 fra NetOnNet med 1 år garanti. Er jo mye bedre å få kjøpt fra Power med 3 år supportavtale slik at jeg kan levere inn hvis det er drifting eller vifta er støyete. 

Edited by Kanelbollemannen

adda83 skrev (2 minutter siden):

ENDELIG!!!! plutselig fikk jeg gjennomført kjøpet på netonnet😃

Satt du bare og spamma "Gjennomfør kjøp"-knappen?

Jeg tror grunnen til at jeg rakk det var at jeg allerede hadde den i handlekurven (la den til på bedriftssiden da den var tilgjengelig der, den lå fortsatt i handlekurven da jeg switchet til privat), så jeg hadde hele skjemaet ferdig fylt ut og var klar til å trykke på bestill. 

Gratulerer til alle som fikk kjøpt. Blir en mindre å konkurrere mot ved neste slipp nå, for dette orker jeg ikke og gidder ikke mer heller! Jobbet i hele natt og ligget 4 timer i senga med 120 i puls for ingenting. 

• Like 2