Jump to content
Øystein

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Message added by Evil-Duck

Recommended Posts

mitres skrev (8 minutter siden):

Hvordan er det mulig at ingen her har vunnet når så mange her har meldt seg på?

Herre min hatt, 60 000 påmeldinger og hvor mange er vi her inne? Ikke 100 en gang? Det er jo faktisk statistisk usannsynlig at noen her inne kom til å vinne?

• Like 1

Andres skrev (15 minutter siden):

har/hadde de på lager eller er du i venteliste? er det så mye dyrere?

De hadde 5 på lager i dag. 2000 dyrere enn hos andre større kjeder. Men bedre å kjøpe hos gamezone enn scalperne på Finn 

9 minutes ago, Kiddooo said:

Alle har fått beskjed om at de IKKE har vunnet? Lillebroren min har ikke fått beskjed om noe, kanskje noe håp for han...

Har heller ikke fått noe enda. 

4 minutes ago, Nemesis90 said:

Hva skjer om man legger PS5 digital edition og fullfører kjøp til 99 999,- ? 

da ringer de nok og spør om det går bra med deg...

• Like 1

En løsning er jo å kjøpe den til 99 999, teste den i 14 dager, benytte angreretten og sende dritten tilbake. Hvis slippene kommer med jevne mellomrom er jo ikke dette noe problem. All lagring foregår i skyen, så ikke noe problem rundt sletting av spill osv. Så da er det bare likviditeten det står på 😁

BBBBQ_saus skrev (9 minutter siden):

En løsning er jo å kjøpe den til 99 999, teste den i 14 dager, benytte angreretten og sende dritten tilbake. Hvis slippene kommer med jevne mellomrom er jo ikke dette noe problem. All lagring foregår i skyen, så ikke noe problem rundt sletting av spill osv. Så da er det bare likviditeten det står på 😁

Hadde vært bedre om konplett hadde eller noen andre da de har 60 dagers angrerett. Da hdde det faktisk vært verdt det :)

Siden elkjøp gikk i dass lurer jeg på hva som står på folks komplett bestilling? Når har dere forventet levering? Skjønner ikke hvorfor det aldri forandrer seg siden de må jo ha fått en haug av playstation? 

Just now, Herbert123 said:

Siden elkjøp gikk i dass lurer jeg på hva som står på folks komplett bestilling? Når har dere forventet levering? Skjønner ikke hvorfor det aldri forandrer seg siden de må jo ha fått en haug av playstation? 

Jeg har 3 mai. Bestilte 18/06.

Saykin skrev (3 minutter siden):

Vant digital edition og bestilt, noen som har uåpnet disk versjon og vil bytte + mellomlegg? 😛

Har ikke disk, men kjøper den gjerne av deg hvis ingen andre har til å bytte

2 minutes ago, Herbert123 said:

3. mars er forventet levering hos meg. Bestilte 16/06/2020.

Saykin skrev (6 minutter siden):

Vant digital edition og bestilt, noen som har uåpnet disk versjon og vil bytte + mellomlegg? 😛

Gratulerer, i det minste har noen vunnet.