Jump to content
Øystein

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Message added by Evil-Duck

Recommended Posts

Voro skrev (Akkurat nå):

Hvorfor skulle 4000-serien komme kun et år etter launch av 3000-serien? Nvidia har aldri kommet med ny GPU-arkitektur så fort før så hvorfor tror du at de vil det nå?

Du vet og sier jo selv at NVIDIA produserer dumme kort på et idiotisk tidspunkt så hvorfor ikke?

ny serie.jpg

Voro skrev (1 minutt siden):

Her må man også se på etterspørsel.

Ja, det har blitt litt sånn "den perfekte storm"-tilstander. Lansering av konsoller samtidig som nye CPU og GPU-generasjoner. På toppen av dette stiger kryptovaluta til himmels og tømmer GPU-markedet fullstendig. Det hjelper jo heller ikke på at vi i tillegg er midt i en global pandemi.

Jeg trodde Power skulle slippe et parti på Digital i dag kl 10. Nitrykka på F5 men ikke noe livstegn. Anyone? Noen som vet om de hadde slipp og alt ble slukt opp av scalpere?

Just now, tymberwolf said:

Jeg trodde Power skulle slippe et parti på Digital i dag kl 10. Nitrykka på F5 men ikke noe livstegn. Anyone? Noen som vet om de hadde slipp og alt ble slukt opp av scalpere?

Har ikke vært noen slipp idag.

tymberwolf skrev (1 minutt siden):

Det har ikke vært slipp på Power idag. 

Sannsynligheten for å vinne i Elkjøp er minimalt, når jeg har registret meg bare en gang. Likevel så klarer jeg å bli skuffet når jeg ikke vinner :) 

• Like 1

Paccoo skrev (3 minutter siden):

kl 13:00 og utover det er trekning på elkjøp i dag å ve?

Det stemmer.

mitres skrev (9 minutter siden):

Her selges det PS5, til stiv pris.

https://telebit.no/product/playstation-5-blue-ray-ps5/

https://telebit.no/product/playstation-5-ps5-digital-edition/

Har aldri hørt om firmaet før. 

Erfaringer? Har noen vært i kontakt med kundeservice?

oser ikke akkurat tillit at dem skriver "BLUE-RAY". Det holder for meg for å vite at det er useriøst

Edited by muuha

Lol hele 29% rabatt der og "førprisen" på 15k 😛 blir for dumt at selv de som driver der ikke engang tror på det..

• Like 2