Jump to content
Øystein

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Message added by Evil-Duck

Recommended Posts

Noen som kjenner til status for Proshop? Litt rart at steder som gamezone får inn mer mens Proshop tilsynelatende ikke har fått siden lansering. Står som nr 15 på lista deres, hadde vært fint om de fikk noen snart. Helst 15 eller mer...

Dr.Peedee skrev (2 minutter siden):

Bare for å kverrulere så sa jeg jo1 pr husstand. Ikke om det var konkurransedeltagelse eller kjøp 🤪🤪  hehe. Vel vel.. Her sitter man og venter :)

Hehehe

Ja, vil tro det er lite håp for oss som fortsatt venter gitt :p

Jaja, da var det bare å vente videre! I alle fall uaktuelt å kjøpe digital edition 😅

Får trøste meg med at jeg i alle fall har fått tak i RTX 3080 for lenge siden :p

Edited by Voro

BBBBQ_saus skrev (6 minutter siden):

Enig i at det er litt mye. Men hadde bestemt på forhånd at jeg var villig til å gi inntil 2000 mer enn markedspris. Det er på en måte det jeg føler en ps5 er verdt. Ser også at jeg ikke kan sitte og følge med på dette markedet time for time, dag ut og dag inn. Har vært max ukonsentrert på hjemmekontor hele uka. Men smaker ekstra godt å få en i hus da :)

Ser den, som sagt var jeg i ferd med å gjøre det samme men hadde ikke overført nok penger så hadde vært nødt til å trikse med dama og vipps, får se om sjansen byr seg igjen, 

Jeg fikk mail om at jeg ikke vant til begge to kontoene jeg prøvde med (fikk ikke bekreftelse på deltagelse, scalper ikke, ro ned).

Trist at jeg ikke vil ha digital uansett.

• Like 1