Jump to content
Øystein

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Message added by Evil-Duck

Recommended Posts

MadsEliassen skrev (2 minutter siden):

Fulgt med i hele formiddag, men var nå opptatt i en 20 minutters periode. Da er det selvsagt slipp. God jul

Kjenner til den. Sist slipp hadde jeg et møte når Platekomp lanserte pakkene sine og var i lunsj når Netonnet lanserte et par timer etterpå. Nå satt jeg faktisk i et møte med teamet mitt, og måtte bare rope "Tror faen meg at jeg fikk bestilt meg en PS5" midt i møtet 😛 

Ble en god latter fra de andre og. 

• Like 1

Måtte sjekke mail etterpå for å se hvor den blir levert, for jeg rakk ikke å se på det under bestillingen 😛 Var heldigvis rett hehe.

Tips som nevnt er å bruke auto-utfylling i nettleseren og tror kanskje vipps var det raskeste å betale med her. Jeg vil anta at det ikke gikk gjennom med vipps for flere her fordi det da var utsolgt. 

Just now, Morten86 said:

Måtte sjekke mail etterpå for å se hvor den blir levert, for jeg rakk ikke å se på det under bestillingen 😛 Var heldigvis rett hehe.

Tips som nevnt er å bruke auto-utfylling i nettleseren og tror kanskje vipps var det raskeste å betale med her. Jeg vil anta at det ikke gikk gjennom med vipps for flere her fordi det da var utsolgt. 

Men vet Vipps at det er utsolgt?

Tror Vipps ikke fungerte for folk grunnet at det var utsolgt.  Det er i 9 av 10 tilfeller det beste og raskeste alternativet. Både her og hos øvrige butikker.

• Like 2

Kanelbollemannen skrev (Akkurat nå):

Men vet Vipps at det er utsolgt?

Må vel kobles mot et kjøp. Om lagerbeholdning er tom, har den ingenting å koble mot. Kanskje?

22 minutes ago, Azzbuka54 said:

Det ser ut som netonnet har ingen reservasjoner i handlekurv:
image.thumb.png.700f0841348af9cc718d87de2339e216.png

Ikke lukk vinduet, jeg hadde dette vinduet klart til å legge inn bestilling fra tidligere drop denne uken. Fikk akkurat kjøpt på netonnet pga av dette 

Jeg brukt vipps på netonnet og det gikk veldig fint. Har fått beskreftele og alt, så da krysser jeg fingrene for at alt er i orden. Stor takk til Runepune!

Edited by IvyAim
  • Like 2

Vipps er det raskeste uten tvil. Dere må være raske og auto fyll som er nevnt her. Innlogget med bruker. 

men flott å se at flere får sin nå. 

16 minutes ago, Nimrad said:

Dere som har bestilt tidligere fra NetOnNet, var det noe poeng i prioritert levering?

Jeg tok prioritert når jeg bestillte 28.01, fikk den levert kl 09:00 dagen etter, så definitivt et poeng.

Veldig gøy å se at så mange her inne begynner å få tak i. Selv fikk jeg en for to uker siden, og har utelukkende denne tråden å takke. Deilig at folk kan hjelpe hverandre i stedet for at scalpers skal stikke av med alt hele tiden.

Krysser fingrene for at de som ikke fikk tak i fra netonet nå nettopp får mail fra elkjøp i dag!

• Like 2

MiRaCL skrev (5 minutter siden):

Jeg tok prioritert når jeg bestillte 28.01, fikk den levert kl 09:00 dagen etter, så definitivt et poeng.

Og du er ikke i Oslo? Jeg er i Stavanger selv