Jump to content
Øystein

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Message added by Evil-Duck

Recommended Posts

Fy faen. Har hatt oppe power og netonnet hele uka. Hjemmekontor. Går på dass, kommer tilbake og det har vært ute på netonnet. Nå burde elkjøp sende en mail. 

Just now, mattis said:

Kan noen bekrefte om de solgte digital edition og?

Jeg sjekket begge umiddelbart, og digital var ikke på lager. Da var det isåfall svært få.

Har distill-varsel på 5 sekunders intervall.

• Like 1

3 minutes ago, LittLei said:

Vipps insisterte på at kortet mitt var utløpt, såvidt jeg vet er den fjerde måneden i året april men hva vel jeg

Jeg fikk akkurat samme issue.

Tips til dere som surrer er å gå inn på innstillinger i chrome under "autofyll" og lagre navn/mail osv. der. Det + distill på 10sek burde gjøre at man skal surre rimelig greit for å ikke få tak i en.

Annet tips er å bruke vipps (av min erfaring).

Edited by Pære-
  • Like 1

Har kommet igjennom to ganger med vanlig kortbetaling nå.

Denne gangen rakk jeg til og med å ringe en kamerat for å spørre om han ville ha den jeg hadde i handlekurven..

LittLei skrev (2 minutter siden):

Vipps insisterte på at kortet mitt var utløpt, såvidt jeg vet er den fjerde måneden i året april men hva vel jeg

Flere på jobb som fikk samme melding. Antar at det var tomt ved tidspunktet man forsøkte å gjennomføre betalingen og det kanskje ikke er implementert en korrekt feilmelding for at kjøpet blir avvist fra selges side.

Fikk tak i en på Netonnet, ved hjelp av han som sa ifra inne her, utrolig godt jobba! Har fulgt med på distill, forumet og nettsider imens jeg har vært rundt og kjørt lastebil(imellom stopp) i månedvis. Gått glipp av utallige release.

Heier på dere resten! 

• Like 1

Runepune skrev (23 minutter siden):

Netonnet nå.

Kreds til Runepune. Takk for at du sa i fra og for at jeg trolig/kanskje har endelig fått tak i en konsoll.

• Like 9

Just now, Nimrad said:

Dere som har bestilt tidligere fra NetOnNet, var det noe poeng i prioritert levering?

Jeg bestilte torsdag 28/1 og fikk den levert på østlandet fredagen etter med prioritert levering.

De som valgte standard hadde først sin på tirsdag/onsdag.

• Like 1

Nimrad skrev (Akkurat nå):

Dere som har bestilt tidligere fra NetOnNet, var det noe poeng i prioritert levering?

Den pleier å komme dagen etterpå (her i Oslo) hvis man velger det. 

Just now, MadsEliassen said:

Fulgt med i hele formiddag, men var nå opptatt i en 20 minutters periode. Da er det selvsagt slipp. God jul

Hvis det hjelper var jeg utrolig nærme å kjøpe, men fikk ikke på grunn av forferdelige vipps.