Jump to content
Øystein

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Message added by Evil-Duck

Recommended Posts

Mazothian skrev (7 minutter siden):

Fikk også bestilt! Spennende å se om det dukker opp en PS5 ila uken! :D

"Trikset" jeg brukte var å prøve å legge til en av pakkene med playstation 5 + noe stæsj i handlekurven, lenger ned på siden. I mitt tilfelle la jeg til en PS5 + Godfall, som la varen inn i handlekurven. Fjernet godfall, og satt da med ps5 i kurven. Dette kombinert med den nye "Reservert i 15 minutter" gjorde at jeg sannsynligvis fikk reservert en i forkant, og kjøpt en! :p

Jeg gjorde nøyaktig det samme som deg og fikk endelig kjøpt:)

D_doubles skrev (1 minutt siden):

Helt sinnsykt. Trykke ASAP når distill poppet opp (1-2 min refresh) og var allerede utsolgt. Fuck power at de ikke gjør noe mot scripters. 

Seriøst, borte ALLEREDE???

• Like 1

D_doubles skrev (1 minutt siden):

Helt sinnsykt. Trykke ASAP når distill poppet opp (1-2 min refresh) og var allerede utsolgt. Fuck power at de ikke gjør noe mot scripters. 

Om de ble lagt ut kl 10, forsvant de innen minuttet. Jeg har hatt nettsiden til Power oppe siden kl 09 mens jeg jobber hjemmefra og har ALDRI sett engang knappen bli tilgjengelig for kjøp. 

Samtidig får jeg melding av en kompis som fikk tak i maskin nr 2 bare fordi han tilfeldigvis sjekka Power.no kl 10. Altså, wtf.

Sendte melding på chatten deres. Her er svaret jeg fikk

Hei, vi hadde PS5 ute for salg klokken 10 i dag - og det er nå dessverre utsolgt. Vi er usikre på når neste leveranse vil foregå, men jeg vil anbefale deg å følge med på produktsiden for informasjon i fremtiden.

• Innsiktsfullt 1

Mazothian skrev (14 minutter siden):

Fikk også bestilt! Spennende å se om det dukker opp en PS5 ila uken! :D

"Trikset" jeg brukte var å prøve å legge til en av pakkene med playstation 5 + noe stæsj i handlekurven, lenger ned på siden. I mitt tilfelle la jeg til en PS5 + Godfall, som la varen inn i handlekurven. Fjernet godfall, og satt da med ps5 i kurven. Dette kombinert med den nye "Reservert i 15 minutter" gjorde at jeg sannsynligvis fikk reservert en i forkant, og kjøpt en! :p

Akkurat det samme jeg gjorde. Fikk bestilt 😀

• Like 2
  • Innsiktsfullt 1

Cmartin skrev (Akkurat nå):

Hei, vi hadde PS5 ute for salg klokken 10 i dag - og det er nå dessverre utsolgt. Vi er usikre på når neste leveranse vil foregå, men jeg vil anbefale deg å følge med på produktsiden for informasjon i fremtiden.

Følge med på produktsiden! Takk for tips, Power! Folk har jo levd på den siden i to måneder nå😂 Fy faen

Just now, experten said:

Akkurat det samme jeg gjorde. Fikk bestilt 😀

Gjorde du dette før klokken 10 i dag? Når jeg prøver det samme får jeg kun stæsjet i handlekurven.

Cmartin skrev (2 minutter siden):

Hjelper lite å følge med på produktsiden når den rekker så vidt å bli oppdatert før det blir borte, da. 

Men grattis til alle som hadde gullhår i ræva denne gang :p 

Syns power burde begynne å si ifra litt på forhånd når de faktisk legger ut, slik er det er nå er det bare bots pluss noen få heldige som klarer å få kjøpt

Edited by onkel_jon

1 minute ago, Lars Rod said:

Gjorde du dette før klokken 10 i dag? Når jeg prøver det samme får jeg kun stæsjet i handlekurven.

Jeg prøvde dette, «legg i handlekurven» knappen var der, men fikk error når jeg trykket, så prøvde å kjøpe bundle, men fikk bare samme som deg 

Lars Rod skrev (2 minutter siden):

Ja, gjorde det litt før klokken 10 slik at jeg allerede hadde det i handlekurven klokken 10.

Edited by experten

Fikk beskjed om at det ikke var mulig å legge det i handlekurven, fortsatte å trykke (på mobil) og det gikk til slutt. Har fått ordrebekreftelse nå.

Henger rundt her fram til konsollen er i hus. Lykke til alle sammen mot de forbanna scalperne.

• Like 2

Fikk opp legg i handlekurven, men bare feilmeldinger når jeg prøvde... galskap, sitter faktisk parat og det er borte foran øynene på en. Vi får se i morgen 

• Like 2