Jump to content
Øystein

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Message added by Evil-Duck

Recommended Posts

5 minutes ago, Boblevann said:

Da fikk jeg leveringsbekreftelse fra NetOnNet! Fikk ordrebekreftelsen 11:05.

Jeg har sporingsnummer allerede :)

Hvor fikk dere sporingsnummer? Jeg fikk mail leveransebeskjed. Men ikke noe sporing

Edit: glem det, var bare bling 😂 ligger allerede hos post nord :)

Edited by p4cko

Jeg fikk også kjøpt meg en litt over 11 :D Sykt glad. Men valgte gratis frakt.. så ingen leverings epost på meg enda, haha. Men det gjør ingenting. Vet at den kommer snart, så det er bra. Men nådde ikke å få kjøpt en for min søster, til min nevø.. så følger nå med om det legges ut flere :) Bor uansett langt nord, og da tar det lang tid før pakker kommer.

• Like 1

Der fikk jeg kvittering og leveringsbekreftelse...

Phew GIFs - Get the best GIF on GIPHY

Ligger også i Postnord appen, men med "Vi har mottatt sendingsinformasjon fra avsender, og venter på selve forsendelsen."

Der ble den oppdatert. Forventet levering i morgen.. Fingers crossed. Har hatt lyst på disc versjonen hele tiden. 

image.png.56cf97cc9ddbff3c50346a616793b69a.png

Edited by Megaoctane
  • Like 1

Just now, Xdohlen said:

Noen som vet om det blir noe mer drops idag? Rakk ikke å kjøpe var i tentamen:(

Vil ikke tro det. Kanskje klokken 15:00. 

Henta nettopp ps5en fra platekompaniet som jeg bestilte i går!! Takk for alt og lykke til til dem som ikke har fått tak i enda! Heier på at dere slår scalperne til slutt 

Edited by tlotl
  • Like 4

tlotl skrev (2 minutter siden):

Henta nettopp ps5en fra platekompaniet som jeg bestilte i går!! Takk for alt og lykke til til dem som ikke har fått tak i enda! Heier på at dere slår scalperne til slutt 

Hvordan fikk du din såå kjapt? Min flyr fortsatt rundt i Oslo haha

Upopulær mening: Jeg håper de kan begynne å slippe mer i 15-16-tiden, slik at de som henger hjemme hele dagen ikke kommer først hver jævla gang.

tlotl skrev (3 minutter siden):

Bra saker tlotl. Da skaffer du deg demons souls, laster ned Resident Evil Village demo og spiderman ultimate editon med begge spilla. Ser og flyter meget bra i Rt performance mode

1 minute ago, Axl Rose said:

Upopulær mening: Jeg håper de kan begynne å slippe mer i 15-16-tiden, slik at de som henger hjemme hele dagen ikke kommer først hver jævla gang.

De som henger hjemme hele dagen har kanskje mer bruk for den? 

• Like 5

Da fikk jeg sporingsnummer, peace out gutta,  nå vil det bli litt lettere for dere å skaffe siden denne apen fikk kloa i en :)

• Like 1