Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fikk også kjøpt meg en litt over 11 :D Sykt glad. Men valgte gratis frakt.. så ingen leverings epost på meg enda, haha. Men det gjør ingenting. Vet at den kommer snart, så det er bra. Men nådde ikke å få kjøpt en for min søster, til min nevø.. så følger nå med om det legges ut flere :) Bor uansett langt nord, og da tar det lang tid før pakker kommer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Der fikk jeg kvittering og leveringsbekreftelse...

Phew GIFs - Get the best GIF on GIPHY

Ligger også i Postnord appen, men med "Vi har mottatt sendingsinformasjon fra avsender, og venter på selve forsendelsen."

Der ble den oppdatert. Forventet levering i morgen.. Fingers crossed. Har hatt lyst på disc versjonen hele tiden. 

image.png.56cf97cc9ddbff3c50346a616793b69a.png

Endret av Megaoctane
  • Liker 1
Lenke til kommentar
tlotl skrev (3 minutter siden):

Henta nettopp ps5en fra platekompaniet som jeg bestilte i går!! Takk for alt og lykke til til dem som ikke har fått tak i enda! Heier på at dere slår scalperne til slutt 

Bra saker tlotl. Da skaffer du deg demons souls, laster ned Resident Evil Village demo og spiderman ultimate editon med begge spilla. Ser og flyter meget bra i Rt performance mode

Lenke til kommentar
  • Uderzo låst og gjenåpnet denne emne
  • Uderzo låste denne emne
  • Uderzo gjenåpnet denne emne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...