Jump to content
Øystein

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Message added by Evil-Duck

Recommended Posts

Just now, JamilDost said:

Hmmm, ja vel, for vel ta ditt ord for det.

Disse har gått ut til kunder for lengst 😛 Fysiske butikker får ikke, web får.

Kjedeligt at nesten ingen har hatt slipp i Januar i år. 

Viser at det er skralt marked  :(

Edited by gondron

4 minutes ago, gondron said:

Kjedeligt at nesten ingen har hatt slipp i Januar i år. 

Viser at det er skralt marked  :(

Blir vel ikke noe bedre nå som det er total lockdown over alt.

Hei. Jeg lurte på om droppene som har vært til nå, om de har vært på ca samme klokkeslett? Og hvilket? Og hvis ikke, vet dere klokkeslettene som har vært? :) 

Jeg trenger å få kjøpt 2 stk disk versjoner.. en til meg, som aldri har hatt Playstation, og en til min nevø på 10 år som elsker Playstation. 

Men jeg er ung ufør, og er ikke våken tidlig hver dag. Så lurte på om jeg må stå opp tidlig hver dag framover nå, og hvor tidlig det må være :) Tusen takk. 

- Carina

Ingen faste tidspunkt. Det har stort sett vært mellom 8-15. 

Tror også du kan se langt etter å kjøpe 2. Alle har begrensning på 1 maskin pr. kunde. 

Kan jo sette på varsel/overvåke produktet på diverse nettbutikker. Så får du epost så fort PS5 er på lager. Men tipper de som har forhåndsbestilt ei stund bak i tid blir prioritert. Men jeg gidder ikke å sitte pal og refreshe nettbutikker i håp av å få en oppdatering fra morran av.. Burde strengt tatt ikke være nødvendig. 

Krysser fingra for neste PS5 lageroppfylling blir noe enklere for kunder å få tak i.🤞

Enda en endring hos komplett, virker som det kommer disc utgaver inn enten slutten av denne uken eller starten av neste.

Takk for alt, jeg er ferdig med å henge her.

1212.PNG

• Like 4

Noen her som har bestilt fra CDON og hørt noe om når de får inn? Sendte e-post til kundeservice og fikk svar at de får inn i februar, men at de har ingen anelse når i februar de får inn. Burde de ikke vite dette i siste uken i Januar?

Typisk at når jeg endelig har mulighet til å kjøpe PS5 så er det digital...Den lå i handlekurven i noen minutter mens jeg stirret på kjøp kanppen, men sto over denne gang og håper disk kommer snart.

• Like 2

Ingenting er sikkert før dere får leveringsbekreftelse fra PK. Det hender de selger mer enn de har inne og sender en mail i etterkant og tilbyr deg å få en maskin ved neste drop eller kansellere ordren.