Jump to content
Øystein

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Message added by Evil-Duck

Recommended Posts

Just now, MrMarbles said:

lol. kom aldri opp noen kjøpeknapp engang :)

Bare vent 13 minutter, så finner du en kjøpeknapp på samme konsoll på finn.no. Dog med litt høyere pris...

• Like 3

newman221 skrev (Akkurat nå):

Bare vent 13 minutter, så finner du en kjøpeknapp på samme konsoll på finn.no. Dog med litt høyere pris...

Haha. Ikke sant.

Megaoctane skrev (Akkurat nå):

Jeg har TV, men mangler selve konsollen.

Har du enda ikke skaffet deg en :D ?? Syntes du er med på alle slippene jeg, men snubler liksom ved målstreken hver gang? 

Just now, MiRaCL said:

Spurte kundebehandler på kjell nå: "Hei, vi fikk et litet parti idag men fikk akkurat oppdatering om at de gikk tom dessverre."

Typ 5 stk virker det som 

MiRaCL skrev (Akkurat nå):

Spurte kundebehandler på kjell nå: "Hei, vi fikk et litet parti idag men fikk akkurat oppdatering om at de gikk tom dessverre."

Gikk tom ? Da var det Kjell ansatte da som skaffet lol

• Like 4

Jeg har solgt PS4en min og kjøpt inn ekstra kontroll og Demon Souls når jeg fikk tak i en hos CDON i Desember. Dessverre så ble den prøvd utlevert på feil plasser 3-4 ganger før den gikk i retur til CDON som har verdens dårligste kundeservice med robotiserte svar. 

postnord.PNG

Centy88 skrev (1 minutt siden):

Har du enda ikke skaffet deg en :D ?? Syntes du er med på alle slippene jeg, men snubler liksom ved målstreken hver gang? 

Jeg har ikke klart å skaffe meg nei.  har en bestilling inne på CDON februar release. så vi får se...

Joneia skrev (Akkurat nå):

Var kanskje mulig å legge i handlekurv hvis du først trykket legg til handleliste og så legg i handlekurv? 

Jeg fikk lagt det i handlelista, men ikke gjort noe mer når det sto at de hadde 5+ på lager.

lolzor69 skrev (Akkurat nå):

Jeg spammet F5 i et kjør, og det kom aldri opp en kjøp-knapp. Lukter muffins

Lukter brent. Er ingen som har fått kjøpt noen ting

• Like 1