Jump to content
Øystein

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Message added by Evil-Duck

Recommended Posts

3 minutes ago, Mala said:

I'm no fortune teller. And I was on work on that very day as well, not stuck to the computer at all times. But many got ass fisted by Komplett this time around, so I'm not alone :D

Stuck to the computer haha i read my email on the way home from work 15.40 then ordered. Its funny because you seem to check and reply pretty quick here. I guess you must worked a long shift on the 22 April.

• Like 1

puppiesareugly skrev (3 minutter siden):

Hva skjer med Elkjøp sine forsendelser da? Stuck på «under transport» i snart 30 timer. Samma til alle andre elkjøp-folk her?

Min kom inn til oslo og er videresendt i natt. Forventet levering i dag.

22 minutes ago, Sponge said:

Nice where do you live?

NetonNet åpnet nettopp opp salget på digital. jeg kjøpte og betalte en. 8:02. fikk gjennomført kjøpet.. håper det var raskt nok.

EDIT. Jeg ser at det står at varen vil bli levert mellom 8-15. Desember så blir å vente en måned.

dddddd.jpg

Edited by X_Prez_Nixon

puppiesareugly skrev (8 minutter siden):

Hva skjer med Elkjøp sine forsendelser da? Stuck på «under transport» i snart 30 timer. Samma til alle andre elkjøp-folk her?

samme for meg 😛

15 minutes ago, Emils. said:

Min kom inn til oslo og er videresendt i natt. Forventet levering i dag.

Samme her. Gleder meg til å stikke ned til butikken klokka 15 (da alle andre post-i-butikk-pakker kommer dit).

Jeg fikk faktisk leveringsbekreftelsen fra Elkjøp først klokka 21 i går (første mail siden ordrebekreftelsen i september), så virker heldigvis ikke som de som fikk informasjon først nødvendigvis får pakken først.

Edited by oxidized

Sponge skrev (25 minutter siden):

I can say it this way you had over 2 hours to secure your playstation on that date. No website crashes or problems with the site. Trying using 2 hours today on elkøp or coop.

Seriøst, ta og skjerp deg litt. Slutt å hovere så jævlig. Folk har handlet i god tro.

• Like 1

Både Elkjøp og Power er nå under transport og registrert ved terminal i Oslo. Hjemlevering på begge, så da blir det spennende å se om de havner på døra i dag. Bor i Oslo så mulighetene er vel OK.

4 minutes ago, oxidized said:

Samme her. Gleder meg til å stikke ned til butikken klokka 15 (da alle andre post-i-butikk-pakker kommer dit).

Jeg fikk faktisk leveringsbekreftelsen fra Elkjøp først klokka 21 i går (første mail siden ordrebekreftelsen i september), så virker heldigvis ikke som de som fikk informasjon først nødvendigvis får pakken først.

Bare husk at alle som fikk sendingsbekreftelse på tirsdag hadde forventet levering i går, men ingenting kom :( håper alle får i dag!!

Selvin skrev (2 minutter siden):

Både Elkjøp og Power er nå under transport og registrert ved terminal i Oslo. Hjemlevering på begge, så da blir det spennende å se om de havner på døra i dag. Bor i Oslo så mulighetene er vel OK.

Har du bestilt to?

Just now, RaptorStrike said:

Har du bestilt to?

For å sikre på release, tok ikke sjansen på én. Har en kjøper til den andre og selger selvfølgelig til utsalgspris :) 

• Like 1

1 minute ago, puppiesareugly said:

Bare husk at alle som fikk sendingsbekreftelse på tirsdag hadde forventet levering i går, men ingenting kom :( håper alle får i dag!!

Ja, håper det 🙂

Godt mulig de la inn en kunstig forsinkelse på én dag for å ikke bryte lanseringsdato

Selvin skrev (1 minutt siden):

For å sikre på release, tok ikke sjansen på én. Har en kjøper til den andre og selger selvfølgelig til utsalgspris :) 

Godt å høre!

Håper ingen på dette forumet selger til overpris.

puppiesareugly skrev (2 minutter siden):

Fikk bekreftelse i går kl 21 og fikk at den var videresendt kl 08:06 fra Oslo idag

Noen snakket om at de kanskje var i Oslo, men ikke ble videresendt før idag, slik at ingen skulle få den før den 19.11