Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

28 minutes ago, fox said:

Det blir ikke oppdatert før mandag, jeg er ganske sikker på at du vil se at det begynner å skje noe på mandag

Ja, du har rett. Det er nok bare å smøre seg med tålmodighet.

24 minutes ago, iblazeqt said:

Min er allerede i Oslo, men Postnord brukte nesten ett døgn etter de angivelig skulle hentet pakke hos Cdon, på å oppdatere. 

Hvis jeg husker rett så fikk du beskjed om at din ble sendt samme dag som du bestilte? Jeg fikk lagt inn orderen 13:48 og fikk derfor ikke noen oppdatering før dagen etter, slik som mange andre her.

Uflaks at det er helg...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Chrazy1337 skrev (1 minutt siden):

Ja, du har rett. Det er nok bare å smøre seg med tålmodighet.

Hvis jeg husker rett så fikk du beskjed om at din ble sendt samme dag som du bestilte? Jeg fikk lagt inn orderen 13:48 og fikk derfor ikke noen oppdatering før dagen etter, slik som mange andre her.

Uflaks at det er helg...

Stemmer - postnord jobber i helga virker det som. Min pakke oppdaterte seg i dag. Så ikke fortvil! 

Lenke til kommentar
iblazeqt skrev (50 minutter siden):

2) Jeg vet ikke om jeg synes det er fair at de som maser mest skal få et fortrinn (om KS gir ut informasjon om slippet til de som maser, men det blir ikke markedsført). 

Maser mest? Et helt normalt spørsmål om de skal selge eller ikke? Kontaktet kundeservice 1 gang.... Er det blitt til å mase? I tillegg burde jeg ikke stole på noe kundeservice sier... Forøvrig var det PR- og kommunikasjonssjef i Power, Siri Røhr-Staff som spesifikt sa at de ikke kom til å selge flere PS5 i år. Men regner med at PR og kommunikasjonssjef  ikke bør stoles på heller..

Men det er helt fair at de som følger med på ett "obskurt" forum har ett fortrinn.... jada...

Lenke til kommentar
Sancticus skrev (1 time siden):

Maser mest? Et helt normalt spørsmål om de skal selge eller ikke? Kontaktet kundeservice 1 gang.... Er det blitt til å mase? I tillegg burde jeg ikke stole på noe kundeservice sier... Forøvrig var det PR- og kommunikasjonssjef i Power, Siri Røhr-Staff som spesifikt sa at de ikke kom til å selge flere PS5 i år. Men regner med at PR og kommunikasjonssjef  ikke bør stoles på heller..

Men det er helt fair at de som følger med på ett "obskurt" forum har ett fortrinn.... jada...

Jeg tipper nok Elkjøp, Power, Cdon føler det som unødvendig mas når sånne som oss tar kontakt daglig angående levering, spørsmål hvorvidt de vil slippe flere konsoller før jul, og en drøss med andre henvendelser relatert til konsollen. Selv om ikke akkurat du har tatt kontakt mer enn én gang. Jeg uttalte meg på et generelt grunnlag. Nei, da var det nok ikke mangelen på kunnskap, men heller strategisk.

Nei, det er på ingen måte rett at man skal ha et stort fortrinn av å følge med her. Jeg tror at de større aktørene håper på at det skal være mest mulig rettferdig med måten slippene gjøres på nå. Selv om det i realiteten er langt fra sannheten. Dessverre. 

 

Endret av iblazeqt
Lenke til kommentar
Chrazy1337 skrev (2 timer siden):

På CDON så står det at den er sendt, men fremdeles pakkes... hvis jeg viser mer informasjon så står det at den er klar til å sendes og er booket hos PostNord. Har fått sporingsinformasjon på PN appen.

Flere som har det slik?

20201212_201432.jpg

Samme for min del. Bekreftelse 1350.

Lenke til kommentar
1 hour ago, Sancticus said:

Maser mest? Et helt normalt spørsmål om de skal selge eller ikke? Kontaktet kundeservice 1 gang.... Er det blitt til å mase? I tillegg burde jeg ikke stole på noe kundeservice sier... Forøvrig var det PR- og kommunikasjonssjef i Power, Siri Røhr-Staff som spesifikt sa at de ikke kom til å selge flere PS5 i år. Men regner med at PR og kommunikasjonssjef  ikke bør stoles på heller..

Men det er helt fair at de som følger med på ett "obskurt" forum har ett fortrinn.... jada...

Det skal ikke se bort fra at ingen i selskapet visste at Nordisk Film hadde fått et ekstra parti tilgjengelig for salg til norske kunder på det tidspunktet du spurte. 

Lenke til kommentar
RaptorStrike skrev (2 minutter siden):

Jai Bhatoa er vel ikke så høy i hatten nå 🙂 Tipper han får Skatt Øst på nakken etter å ha stukket frem hodet sitt så mye ifm scalpingen.

Har ikke hørt om han. Har du link? 

Fant kun dette, men får ikke lest. 

Sitat

Slik vil Jai (23) og kompisene tjene en million på Playstation 5

https://iharstad.no/slik-vil-jai-23-og-kompisene-tjene-en-million-paa-playstation-5/21.11-12:30

Endret av Kryptodebunker
Lenke til kommentar
newman221 skrev (1 time siden):

Det skal ikke se bort fra at ingen i selskapet visste at Nordisk Film hadde fått et ekstra parti tilgjengelig for salg til norske kunder på det tidspunktet du spurte. 

Nettopp. Virker som om mange her ikke har jobbet i butikk før, og hvertfall ikke med spesial slipp av ting. Det er ofte mye hemmelighold av informasjon ved sånt og mange, uansett hvor høyt de jobber i ledelsen vet faktisk ikke da det ikke er de som styrer hvor mange  og når distributøren faktisk kommer med varen. 

Ting er ikke alltid så rett frem som mange tror her. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
ilalo skrev (31 minutter siden):

Da har man fått hentemelding ang sendingen fra Elkjøp 
Stod forventet levering tirsdag 15.12, så dette var en hyggelig beskjed :)
Håper flere av dere som venter på elkjøp sine maskiner får de innen kort tid 

Ikkje verst👍 satser på at min dukker opp imorra, hadde et håp om idag men har vært stille på post appen etter at den ble vidresendt fra oslo. Bor i troms

Lenke til kommentar
33 minutes ago, NWooD said:

Ikkje verst👍 satser på at min dukker opp imorra, hadde et håp om idag men har vært stille på post appen etter at den ble vidresendt fra oslo. Bor i troms

Hvor i Troms bor du? Sendt med PostNord? Hvor lenge har du ventet?

Bor selv i Tromsø og har hatt en del dårlige erfaringer med leveransetiden til PostNord.

Lenke til kommentar
  • Uderzo låste denne emne
  • Uderzo gjenåpnet denne emne
  • Uderzo låst og gjenåpnet denne emne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...