Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
boltzman skrev (8 minutter siden):

Var det noen her som sa posten er på jobb i helgene nå?
Det burde bety at jeg potensielt kan få denne i dag?
Fra Elkjøp
image.png.73bb39b2d65d1d6233aaa6b8d9598089.png

Kan være, men kan nok fort bli på mandag og. Min kom til Tiller rundt 9:30 på morgnene, fikk hentemelding ca 19:30. Riktig nok på en hverdag. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
boltzman skrev (22 minutter siden):

Var det noen her som sa posten er på jobb i helgene nå?

Jeg har fått pakker til post-i-butikk på lørdager de siste ukene. 

Hos meg kom de i 16-tiden om ettermiddagen. 

Venter på en pakke i dag som kom til sentralen i går. 

Men ser også at enkelte butikker er så overfylte at de bare trillet inn postvognen(e) på lager uten å scanne, pga mangel på hylleplass. 

Endret av Tor Rasmussen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Retroman skrev (8 minutter siden):

Var på lokale Bunnprisen med post i butikk nå for å hente en ekstra kontroller. Fire fulle bur i gangen utenfor butikken satt slik at de ansatte ikke kan følge med på dem. Håper vi har få tyvradder i bygda..

Huff, hvilken butikk er det snakk om? Slik at jeg kan «komme og passe på», og navnet på pakken din? 😂

Endret av fox
Lenke til kommentar
4 minutes ago, CommanderKeen said:

Ser det fortsatt ligger masse PS5 ute på Finn. Håper virkelig folk som har kjøpt mange blir innebrennende med dem. Det er eneste måten å få bukt med dette scalping-problemet. Det bør også lovreguleres mener nå jeg, men all den tid vi har en blå regjering som tror på myten om det frie markedet regner jeg med det ikke skjer. 

Virker som finn svindlere sliter med å få solgt, de har masse "bud", men "kjøpere" dukker visst ikke opp, så de må legge ut konsollen flere ganger. 😂

Endret av Balthier35
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Retroman skrev (30 minutter siden):

Var på lokale Bunnprisen med post i butikk nå for å hente en ekstra kontroller. Fire fulle bur i gangen utenfor butikken satt slik at de ansatte ikke kan følge med på dem. Håper vi har få tyvradder i bygda..

Utenfor butikken? Wow.

Jeg forstår virkelig ikke hva Bunnpris tenker. De aller fleste Bunnpris er knøttsmå og har ofte maks 2 ansatte på jobb, så skal de ha pakkeutlevering. Det er jo så tilbakestående.

Ber alltid om å få pakkene til en stor butikk som opplever at har kontroll.

Endret av RaptorStrike
Lenke til kommentar
Balthier35 skrev (8 minutter siden):

Virker som finn svindlere sliter med å få solgt, de har masse "bud", men "kjøpere" dukker visst ikke opp, så de må legge ut konsollen flere ganger. 😂

Håper det legges ut enda fler maskiner i nettbutikkene i uka som kommer.

Tror spillet jeg gleder meg mest til er Sekiro. Plukket det aldri opp fordi jeg har en standard PS4, og det føles bare helt feil å spille et fromsoft-spill på PC.

Endret av Groundbreaking-Maize
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Groundbreaking-Maize skrev (2 timer siden):

10:31. Fooortsatt reserveeeeeeert....

10:27 med Vipps og frakt 69,- men fortsatt Ubekreftet.
Var akkurat det samme som skjedde da jeg kjøpte Series X.
Samme for meg om maskina kommer på mandag eller fredag men
skjønner bare ikke opplegget til Elkjøp og forskjells behandlingen.

Endret av Blu-Boss
  • Liker 1
Lenke til kommentar
fox skrev (37 minutter siden):

Huff, hvilken butikk er det snakk om? Slik at jeg kan «komme og passe på», og navnet på pakken din? 😂

Har heldigvis allerede PS5’en i hus he he 😊

RaptorStrike skrev (16 minutter siden):

Utenfor butikken? Wow.

Jeg forstår virkelig ikke hva Bunnpris tenker. De aller fleste Bunnpris er knøttsmå og har ofte maks 2 ansatte på jobb, så skal de ha pakkeutlevering. Det er jo så tilbakestående.

Ber alltid om å få pakkene til en stor butikk som opplever at har kontroll.

Det er dette som skjer når Posten og PostNord skal spare penger: outsourcer til billigste tilbud og da ender ansvaret hos useriøse aktører som dette. Jeg bestiller hjem på døren når det er viktige ting på vei..

edit: normalt har de én på jobb. Da er det helt Texas der..

Endret av Retroman
Lenke til kommentar
Retroman skrev (53 minutter siden):

Har heldigvis allerede PS5’en i hus he he 😊

Det er dette som skjer når Posten og PostNord skal spare penger: outsourcer til billigste tilbud og da ender ansvaret hos useriøse aktører som dette. Jeg bestiller hjem på døren når det er viktige ting på vei..

edit: normalt har de én på jobb. Da er det helt Texas der..

Min nåværende lokalbutikk har sånn egen betjent stasjon med Posten, PostNord, tipping og generell kundeservice. Det er helt nydelig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
3 hours ago, Balthier35 said:

Er det noen som har mottatt Power maskinene fra torsdag? 

Nope, snakka med power igår kl 1500 på telefon. Dem sa at pakken har blitt sendt,
men det står fortsatt «ordre gjøres klar for sending» på websiden. 

 

Det var en her på tråden som sa at de antok leveringstiden var mandag, men tviler på det. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...