Jump to content
Øystein

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus

Recommended Posts

Kittel2 skrev (10 minutter siden):

Ser både power og Elkjøp åpner salget klokka 10 i morgen. Noen som vet hvor det er best å prøve?

Coop obs nettbutikk har kl 0900 og. Litt usikker hvor jeg skal prøve. Tror jeg vil prøve på coop obs og elkjøp kl 10. Er vel bare å avbestille om jeg ikke får konsollen før 2021.. -_-

Hvorfor legge en lansering med svært begrenset antall konsoller like i forkant av en helg, med forbud om å sende ut før den aktuelle datoen...det blir jo garra kaos og misfornøyde kunder!

Konspirasjon om Elkjøp sine forsendelser: Elkjøp har chartra egen transport fra Posten/Bring, med deal om at trailerne/containerne skal fraktes til Oslo fra Sverige, og så stå der til de har lov til å sende de til kundene, dvs. i morgen. Derfor står de fortsatt i Oslo, inntil i natt/morgen tidlig. Dette tar ikke Postens tracking-system høyde for, så systemet trodde pakkene skulle komme frem i dag. 

Tipper noen får i morgen, og de fleste på fredag/mandag (kanskje lørdag hvis det er levering da).

Blir gal av dette. Jeg hadde forventet levering i dag, men siste registrering er: 

Sendingen er under transport
18. november kl. 05.37 - 0024 OSLO

Står fortsatt forventet levering i dag i appen, men det er en halv time til post-i-butikken stenger og siste oppdatering var 00:34 (under transport fra Oslo) natt til i dag. I morgen da...

• Like 1

puppiesareugly skrev (2 minutter siden):

Konspirasjon om Elkjøp sine forsendelser: Elkjøp har chartra egen transport fra Posten/Bring, med deal om at trailerne/containerne skal fraktes til Oslo fra Sverige, og så stå der til de har lov til å sende de til kundene, dvs. i morgen. Derfor står de fortsatt i Oslo, inntil i natt/morgen tidlig. Dette tar ikke Postens tracking-system høyde for, så systemet trodde pakkene skulle komme frem i dag. 

Tipper noen får i morgen, og de fleste på fredag/mandag (kanskje lørdag hvis det er levering da).

Blir gal av dette. Jeg hadde forventet levering i dag, men siste registrering er: 

Sendingen er under transport
18. november kl. 05.37 - 0024 OSLO

Hadde vært for sykt! Men begynner faen meg å mistenke dette jeg og! 😛

1 minute ago, OrangeGiraffe said:

1.jpg

Min også. Kjørte vel rett til Oslo. Mener de pleier å stikke innom Stokke. 
Takk og lov for at min ikke går med PostNord og drar innom Langhus, da hadde det tatt 5 virkedager ekstra.

Da ble det med en solid cocktease fra Posten. Forventet levering i dag i følge sporingen, men ingenting skjedde. Hadde innstilt meg på torsdag likevel, men da 18/11 lyste opp på skjermen fikk en det en aldri skulle fått - håp. 😄

Edited by ballerusk
  • Like 1

Noen som har erfaring med hvor lang tid det tar før postnord mottar pakker fra komplett? Ble markert som sendt idag rundt kl 15:00 men har ikke hendt noe siden:/

Sponge skrev (39 minutter siden):

23 Nov with postnord komplett :(

Surt! Men du er fortsatt blant de ekstremt heldige :p

• Like 1

Desoe skrev (1 time siden):

Noen som har erfaring med hvor lang tid det tar før postnord mottar pakker fra komplett? Ble markert som sendt idag rundt kl 15:00 men har ikke hendt noe siden:/

Sist jeg bestilte fra komplett ble det meldt fra om sending kl 13:43.

Pakken kom da inn på terminalen i Oslo kl 18:35, og ble sendt videre kl 19:34.

Dette var på en torsdag.