ReaveЯ 332 Report post Posted November 18, 2020 Kittel2 skrev (10 minutter siden): Ser både power og Elkjøp åpner salget klokka 10 i morgen. Noen som vet hvor det er best å prøve? Coop obs nettbutikk har kl 0900 og. Litt usikker hvor jeg skal prøve. Tror jeg vil prøve på coop obs og elkjøp kl 10. Er vel bare å avbestille om jeg ikke får konsollen før 2021.. -_- Quote Share this post Link to post
Marcuzani 71 Report post Posted November 18, 2020 Nimrad skrev (8 minutter siden): Har en liten forhåpning om at PostNord klarer å få min til vestlandet i morgen og til butikken min på fredag. Noen anelse om de kjører på lørdager i det hele tatt? Tror ikke de leverer på lørdager ser det ut som: https://itavisen.no/2020/11/17/far-ikke-kompletts-ps5-kunder-konsollen-for-pa-mandag/ Quote Share this post Link to post
Nimrad 3796 Report post Posted November 18, 2020 Marcuzani skrev (1 minutt siden): Tror ikke de leverer på lørdager ser det ut som: https://itavisen.no/2020/11/17/far-ikke-kompletts-ps5-kunder-konsollen-for-pa-mandag/ ☹️ Quote Share this post Link to post
Marcuzani 71 Report post Posted November 18, 2020 Hvorfor legge en lansering med svært begrenset antall konsoller like i forkant av en helg, med forbud om å sende ut før den aktuelle datoen...det blir jo garra kaos og misfornøyde kunder! Quote Share this post Link to post
Emils. 5992 Report post Posted November 18, 2020 Det er ikke sony sin feil at norge har så tungvint logistikk på levering av pakker. Quote Share this post Link to post
djorgen 71 Report post Posted November 18, 2020 Noen som har fått sin PS5 allerede? Var vel noen her som hadde forventet Elkjøp-leveranse i dag? Quote Share this post Link to post
puppiesareugly 14 Report post Posted November 18, 2020 Konspirasjon om Elkjøp sine forsendelser: Elkjøp har chartra egen transport fra Posten/Bring, med deal om at trailerne/containerne skal fraktes til Oslo fra Sverige, og så stå der til de har lov til å sende de til kundene, dvs. i morgen. Derfor står de fortsatt i Oslo, inntil i natt/morgen tidlig. Dette tar ikke Postens tracking-system høyde for, så systemet trodde pakkene skulle komme frem i dag. Tipper noen får i morgen, og de fleste på fredag/mandag (kanskje lørdag hvis det er levering da). Blir gal av dette. Jeg hadde forventet levering i dag, men siste registrering er: Sendingen er under transport 18. november kl. 05.37 - 0024 OSLO Quote Share this post Link to post
ballerusk 75 Report post Posted November 18, 2020 Står fortsatt forventet levering i dag i appen, men det er en halv time til post-i-butikken stenger og siste oppdatering var 00:34 (under transport fra Oslo) natt til i dag. I morgen da... 1 Quote Share this post Link to post
Lokiboki 3 Report post Posted November 18, 2020 puppiesareugly skrev (2 minutter siden): Konspirasjon om Elkjøp sine forsendelser: Elkjøp har chartra egen transport fra Posten/Bring, med deal om at trailerne/containerne skal fraktes til Oslo fra Sverige, og så stå der til de har lov til å sende de til kundene, dvs. i morgen. Derfor står de fortsatt i Oslo, inntil i natt/morgen tidlig. Dette tar ikke Postens tracking-system høyde for, så systemet trodde pakkene skulle komme frem i dag. Tipper noen får i morgen, og de fleste på fredag/mandag (kanskje lørdag hvis det er levering da). Blir gal av dette. Jeg hadde forventet levering i dag, men siste registrering er: Sendingen er under transport 18. november kl. 05.37 - 0024 OSLO Hadde vært for sykt! Men begynner faen meg å mistenke dette jeg og! 😛 Quote Share this post Link to post
Mojo Wangen 24 Report post Posted November 18, 2020 20 minutes ago, Marcuzani said: Tror ikke de leverer på lørdager ser det ut som: https://itavisen.no/2020/11/17/far-ikke-kompletts-ps5-kunder-konsollen-for-pa-mandag/ Ble skrevet i går, og Komplett har jo sendt i dag? Quote Share this post Link to post
StianBB 19 Report post Posted November 18, 2020 1 minute ago, OrangeGiraffe said: Min også. Kjørte vel rett til Oslo. Mener de pleier å stikke innom Stokke. Takk og lov for at min ikke går med PostNord og drar innom Langhus, da hadde det tatt 5 virkedager ekstra. Quote Share this post Link to post
ballerusk 75 Report post Posted November 18, 2020 (edited) Da ble det med en solid cocktease fra Posten. Forventet levering i dag i følge sporingen, men ingenting skjedde. Hadde innstilt meg på torsdag likevel, men da 18/11 lyste opp på skjermen fikk en det en aldri skulle fått - håp. 😄 Edited November 18, 2020 by ballerusk 1 Quote Share this post Link to post
puppiesareugly 14 Report post Posted November 18, 2020 Samma her. Håper den kommer i morgen da... Quote Share this post Link to post
Desoe 0 Report post Posted November 18, 2020 Noen som har erfaring med hvor lang tid det tar før postnord mottar pakker fra komplett? Ble markert som sendt idag rundt kl 15:00 men har ikke hendt noe siden:/ Quote Share this post Link to post
HDTV 11 Report post Posted November 18, 2020 Marcuzani skrev (1 time siden): Tror ikke de leverer på lørdager ser det ut som: https://itavisen.no/2020/11/17/far-ikke-kompletts-ps5-kunder-konsollen-for-pa-mandag/ Jeg får stadig vekk sendinger fra PostNord på lørdager.....ligger på dørmatta om morgenen men kun snakk om små pakker som film og spill Quote Share this post Link to post
Sponge 25 Report post Posted November 18, 2020 23 Nov with postnord komplett Quote Share this post Link to post
Mala 10910 Report post Posted November 18, 2020 Sponge skrev (39 minutter siden): 23 Nov with postnord komplett Surt! Men du er fortsatt blant de ekstremt heldige 1 Quote Share this post Link to post
Iki 1909 Report post Posted November 18, 2020 Desoe skrev (1 time siden): Noen som har erfaring med hvor lang tid det tar før postnord mottar pakker fra komplett? Ble markert som sendt idag rundt kl 15:00 men har ikke hendt noe siden:/ Sist jeg bestilte fra komplett ble det meldt fra om sending kl 13:43. Pakken kom da inn på terminalen i Oslo kl 18:35, og ble sendt videre kl 19:34. Dette var på en torsdag. Quote Share this post Link to post
Danbjo 13 Report post Posted November 19, 2020 Pakken min er videresendt fra oslo, noe som vil si at jeg får den i morgen Quote Share this post Link to post