Vargo Hoat 16 Report post Posted November 27, 2020 Da var løpet kjørt. Jeg hadde hatt god respekt for NetonNet om de kom ut og sa at de hadde tabbet seg ut og solgt flere konsoller enn de hadde, men den evige løgnen jeg har møtt på kundechat gjør at jeg har ekstremt lite til overs for NoN. Å blånekte og lyve tar seg sjelden godt ut. Dette er tredje gang i mitt liv jeg har bestilt fra NoN, og andre gangen de har vært særdeles uproffe. Aldri mer for min del. Quote Share this post Link to post
Marci 21 Report post Posted November 27, 2020 NetOnNet har sendt her også ser jeg nå! Dumt det er helg nå, så det tar noen extra dager med posten bare.. Quote Share this post Link to post
X_Prez_Nixon 89 Report post Posted November 27, 2020 La meg spørre dere. Er det noen som har bestilt digital konsoll som har den på vei fra NetonNet nå? Min ordre gikk igjennom kl 08:02 og bekreftelsen på epost fikk jeg kl 08:05. Så det er folk som har den på vei nå som var mye tregere enn meg. Jeg har ikke fått noe epost eller noe ennå. Quote Share this post Link to post
BanDanny 23 Report post Posted November 27, 2020 (edited) Jeg bestilte ihvertfall optisk og har fått mail om sending Edited November 27, 2020 by BanDanny Quote Share this post Link to post
X_Prez_Nixon 89 Report post Posted November 27, 2020 1 minute ago, BanDanny said: Jeg bestilte ihvertfall optisk og har fått mail om sending ja tipper jeg ikke får siden min er digital da. kjipt. Quote Share this post Link to post
Marci 21 Report post Posted November 27, 2020 X_Prez_Nixon skrev (2 minutter siden): La meg spørre dere. Er det noen som har bestilt digital konsoll som har den på vei fra NetonNet nå? Min ordre gikk igjennom kl 08:02 og bekreftelsen på epost fikk jeg kl 08:05. Så det er folk som har den på vei nå som var mye tregere enn meg. Jeg har ikke fått noe epost eller noe ennå. Bestilt optisk, bestilte rundt samme tid som deg! Mulig de pakker og sender de optiske først ut? Quote Share this post Link to post
X_Prez_Nixon 89 Report post Posted November 27, 2020 1 minute ago, Marci said: Bestilt optisk, bestilte rundt samme tid som deg! Mulig de pakker og sender de optiske først ut? Min teori er at de ikke har fått inn en eneste digital, men håper jeg tar feil Quote Share this post Link to post
ilalo 118 Report post Posted November 27, 2020 Var en kar her som fikk tilsendt en optisk når han hadde bestilt digital kanskje dette skjer med dere også?? Quote Share this post Link to post
sunsunsun 122 Report post Posted November 27, 2020 Sony har visst produsert mange flere PS5 med optisk enn uten. Av det jeg har sett på Reddit har mange i USA mottat optisk selv om de bestilte digital. Jeg regner med at de som bestilte med optisk blir prioritert først, sånn at de slipper å sende ut "feil" maskin til de som bestilte digital. Noen kilder sider at bare 25% av PS5 som blir produsert er digital edition: https://www.eurogamer.net/articles/2020-09-21-playstation-5-digital-edition-stock-far-lower-than-standard-ps5-sources-say Quote Share this post Link to post
glx-rider 61 Report post Posted November 27, 2020 Leveransemelding mottatt! Wuuuuhuuuuu! 3 Quote Share this post Link to post
schnoog 50 Report post Posted November 27, 2020 fikk sendingsbekreftelse her også nå 1 Quote Share this post Link to post
BeeRuno 10 Report post Posted November 27, 2020 Sjæl! Digg! Noen som vet hva som skjer med tanke på betaling? Bestilte med kort, men pengene ble tilbakeført for noen dager siden. Quote Share this post Link to post
glx-rider 61 Report post Posted November 27, 2020 BeeRuno skrev (3 minutter siden): Sjæl! Digg! Noen som vet hva som skjer med tanke på betaling? Bestilte med kort, men pengene ble tilbakeført for noen dager siden. Ryktes at vi får gratis. Grunnet så lang ventetid 🤑 1 Quote Share this post Link to post
Miwinast 7 Report post Posted November 27, 2020 (edited) Fikk nettopp sendingsbekreftelse fra NoN. Se ordenr mitt lengre opp om dere lurer! Optisk. Edited November 27, 2020 by Miwinast Quote Share this post Link to post
X_Prez_Nixon 89 Report post Posted November 27, 2020 5 minutes ago, Miwinast said: Fikk nettopp sendingsbekreftelse fra NoN. Se ordenr mitt lengre opp om dere lurer! Optisk. Til dere som har bestilt digital. Quote Share this post Link to post
Mossehgetto 0 Report post Posted November 27, 2020 Noen her som forhåndsbestilte hos Komplett i April? De åpnet vel for forhåndsbestilling 22. april? Var det slik at alle som bestilte 22. april fikk ved release? Jeg bestilte 23. april kl 10.20. Lever i håpet om at jeg får når Komplett får inn et nytt parti. Foreløpig står det forventet inn på lager 03. mars 2021. Quote Share this post Link to post
kewell79 128 Report post Posted November 27, 2020 ja. sånn er det desverre overalt. venter på digital både fra elkjøp og komplett med forventet levering i Desember (ifølge dem) Quote Share this post Link to post
cuberen 89 Report post Posted November 27, 2020 17 minutes ago, Mossehgetto said: Noen her som forhåndsbestilte hos Komplett i April? De åpnet vel for forhåndsbestilling 22. april? Var det slik at alle som bestilte 22. april fikk ved release? Nei, tror det bare var innen et par timer fra åpning av preorder, for de som fikk til release. Flere som bestilte senere den 22, men ikke får før 17 des. Quote Share this post Link to post
Theo343 7740 Report post Posted November 27, 2020 Min kom litt før men etter senere Quote Share this post Link to post
RaptorStrike 1167 Report post Posted November 27, 2020 Var visst dumt å bestille digitalt for dere som faktisk greide å bestille noe! Quote Share this post Link to post