Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke om annonser er tillat her i tråden. Slett gjerne posten om det er tilfelle.

Har en PS5 disk edition til salgs. Kjøpte den for et par uker siden men kan ikke bruke den siden jeg har operert i hånden. Har en annonse på finn men selger den gjerne her til noen som faktisk vil ha den selv. Ønsker IKKE å selge til scalpers!

6500 kr. Hentes i Oslo. Du får med God of War Ragnarok.

Endret av blæh
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Fefe skrev (27 minutter siden):

Fortsatt vanskelig å få tak i uten at man skal betale overpris til en scalper. Av prinsipp gjør jeg ikke det, men skuffelsen hos nevøen min på julaften gjorde meg nesten i tvil om det hadde vært verdt å bryte det prinsippet. Håper på hjelp her! 

Dette er eneste mulighet som jeg vet om.

https://no.coolshop.com/produkt/playstation-r-5-console-standard-edition-825-gb-disc-model-god-of-war-ragnaroek-bundle/23D9Z4/

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Fefe skrev (1 time siden):

Fortsatt vanskelig å få tak i uten at man skal betale overpris til en scalper. Av prinsipp gjør jeg ikke det, men skuffelsen hos nevøen min på julaften gjorde meg nesten i tvil om det hadde vært verdt å bryte det prinsippet. Håper på hjelp her! 

Har vært meget tilgjengelig nå før jul, følger du  Denne tråden her på diskusjon.no med mail varsling på så skaffer du deg nok en til normal pris i løpet av de neste to ukene. Netonnet og Komplett hadde inne i et par dager i gangen før de ble utsolgt og både elkjøp og power har hatt fysisk i butikken. 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Fefe skrev (4 timer siden):

Fortsatt vanskelig å få tak i uten at man skal betale overpris til en scalper. Av prinsipp gjør jeg ikke det, men skuffelsen hos nevøen min på julaften gjorde meg nesten i tvil om det hadde vært verdt å bryte det prinsippet. Håper på hjelp her! 

Dette er ikke tilfelle. Det har vært enorme mengder maskiner til Norge i flere måneder nå.

Lenke til kommentar

Hvis det ikke er vanskelig å få tak i til veiledende pris så må du gjerne legge ved en lenke.

Bedre enn tidligere er det nok likevel. Jeg har tidligere fått tak i maskin selv etter forhåndsbestilling, men fikk ikke tak i til nevøen min da jeg fulgte med på levering rundt november-desember. Riktignok ikke fulgt med før jul, men søsteren min har ikke funnet noe. Vi kan ha hatt uflaks og ikke vært gode nok på å følge med. Det løser seg nok snart :)

Endret av Fefe
Lenke til kommentar

Elkjøp har forhåndsbestilling på God of War pakken med levering 18.01 nå: 
https://www.elkjop.no/product/gaming/spillkonsoller-og-tilbehor/playstation/playstation-spillkonsoll/playstation-5-god-of-war-ragnarok-pakke/541221

Ser forøvrig ut som prisene er på vei oppover, også hos Elkjøp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...