Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Douf skrev (1 minutt siden):

Jeg bestilte vel rundt 17.40, men er bare leveringsbekreftelsen jeg mangler. Har fått «takk for bestillingen» osv. Fikk du noe mer?

Jeg har fått leveringsbekreftelse og sporingsnummer som er registrert i posten om at varen min er på "vei"

Lenke til kommentar
Magnus Rydningen skrev (17 minutter siden):

Er vel litt høyere ja, Elkjøp, Power, Komplett og NetOnNet selger den til 6290kr. Bestilte nettopp PS5 Standard med Ragnarøk til 6999kr hos Netonnet. Enkelte butikker som OBS har solgt til 6999kr helt siden lansering

Det frister nesten å avbestille dra Dustin om jeg klarer å kjøpe fra annet sted til "normalpris" før Dustin rekker å levere!

Mellomlegget er jo en håndkontroll :D

Lenke til kommentar

Tror alle som vil får en PS5 som en Jule gaven.

Tilgjenglighet er ganske god, det er bare snakk om pris. Flest av de koster 7000-7500kr og hos skarpere koster de ikke mye mer... Kanskje 7500-7900kr med fiksferdig.

Jeg er ganske sikkert på at Vi skal see priser til 6000-6500kr 2-4 uker etter nyttår.

Fordi nå er det oversupply i helle Europa. I Tyskland og Polen kan man innom butikken nå som MediaMarkt og finne plutselig PS5 billigere enn på nett.

Sony og Amazon selger med levering inntil Januar 31.

Jeg er ganske sikkert på, at eneste grunnen at prisene står på MSRP er bare at det er sen første år at den er tilgjenglig og folk er rødt at det blir tomt for de igjen og skalpere selvfølgelig. 

Det er altså ikke snakke om skalpere, som bare kjøper en eller to stk. Men de som har større lager av PS5 enn elkjop, Power og OBS.

Endret av KryssN
Lenke til kommentar

Har ett spørsmål, 
Det står at dere har selv Playstation 5 på lager hos Elkjøp i noe butikker.
Men det står at det er ikke tilgjenglig på nettlager.

Hvordan man kjøper de, kan jeg bare bestille den på nett med henting eller må man ringe eller må man innom butikk og første man til mølla gjelder?
Ser allrede at selv PS5 koster bare 6295kr.

Lenke til kommentar
KryssN skrev (15 minutter siden):

Har ett spørsmål, 
Det står at dere har selv Playstation 5 på lager hos Elkjøp i noe butikker.
Men det står at det er ikke tilgjenglig på nettlager.

Hvordan man kjøper de, kan jeg bare bestille den på nett med henting eller må man ringe eller må man innom butikk og første man til mølla gjelder?
Ser allrede at selv PS5 koster bare 6295kr.

Stikk innom og hør med sin lokale butikk. Var en eller annen luring her inne som hadde ett script som viste hvilke butikker som hadde maskiner på lager da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...