Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
idam skrev (28 minutter siden):

Samme her, i tillegg en gang leverte de pakken på helt feil adresse. Det var noen ærlige sjeler som fikk den og ringte til meg sånn jeg kunne hente den hos de, men er nok ikke alle som hadde gjort det samme (spesielt med en ps5..)

Helt hjem her er ikke helt hjem lenger. Sist måtte jeg på et kjøpesenter og hente pakken hos Princess av alle mulige ting. Bestilte 14 i går, den ble sendt i dag tidlig. Med vanlig frakt ! 👍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Kinstrald skrev (8 minutter siden):

Til de av dere som ikke lyktes med Distill, så har det funket bra for meg å bruke Visualping chrome extension.  Kjøres lokalt i chrome og lar deg overvåke flere sider samtidig, veldig lett og velge hva som skal overvåkes også.

Fikk kjøpt hos NoN i 10 tiden i går selv om jeg ikke satt og fulgte med selv :) 

takk for tips, bytter til denne nå og ser om det hjelper i de dagene som kommer

Lenke til kommentar
1 hour ago, Helvetica said:

In the heat of the moment, så fikk ikke jeg med meg at det var flere leveringsvalg på NetOnNet... Så min bestilling er med standardlevering, og ikke noe ekspress vil jeg anta. Fikk leveringsbekreftelse i går kveld, men de har fortsatt ikke levert pakken til PostNord... Merker jeg får klamme håndflater av å vente på at den skal bli sendt... 👀  Hadde vært hyggelig om den kom frem før helgen 🤞

Dette har sikkert ikke noe betydning for din ordre, men til info fikk jeg følgende meldinger fra NetOnNet.

Jeg fikk ordrebekreftelse 14:06, leveringsbekreftelse 07:27 og viser i PostNord appen at den ble hentet av PostNord fra NetOnNet sitt lager kl 07:44. 

Standardlevering.

Endret av Christianms
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Christianms skrev (1 minutt siden):

Dette har sikkert ikke noe betydning for din ordre, men til info fikk jeg følgende meldinger fra NetOnNet.

Jeg fikk ordrebekreftelse 14:06, leveringsbekreftelse 07:27 og viser i PostNord appen at den ble hentet av PostNord fra NetOnNet sitt lager kl 07:44. 

Har du standardlevering? Jeg fikk ordrebekreftelse 10:57, leveringsbekreftelse 19:35, og står kun som registrert i PostNord-appen foreløpig. 

Lenke til kommentar
Pære- skrev (1 minutt siden):

Har tatt ekspresslevering på slippet kl 10 igår og fått leveringsbekreftelse, men enda ikke registrert på bil hos Postnord..

Noen som klarer å snakke med en Agent i chatten til NetOnNet? Får det ikke til å fungere jeg. Den bare "loader" når jeg trykker "ja" for å snakke med agent.

Hæ jeg bestilte kl 14 en vanlig og en med express. Den med express er på vei til Norge

Lenke til kommentar
  • Uderzo låste denne emne
  • Uderzo gjenåpnet denne emne

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...