Gå til innhold

PlayStation 5: Bestilling, levering, forsinkelse og fortvilelse - Frakt og lagerstatus


Gjest Slettet-404071
Melding lagt til av Evil-Duck

Diskusjon om scalping, skryting av sin egen scalping eller scripting for å få tak i konsoller skal ikke diskuteres i tråden her.

Anbefalte innlegg

Tor Rasmussen skrev (6 timer siden):

Nei. 

Komplett skal få oppleve skammen av å levere SIST I Norge, etter å ha mottatt reservasjoner FØRST i Norge. 

Ehhh. Takk for at du straffer meg da, kompis. Hva har jeg gjort mot deg?

Avbestill ordren din om du har fått og er fornøyd med 1 maskin, dude.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Min komplett maskin ble sendt dagen etter jeg hadde fått sendingsinfo fra Coolshop, så da ble det plutselig ett kappløp mellom de pakkene :D  Begge ankom samme dag! Sendingen fra komplett havnet på pickup-point rett nedforbi meg så da ble den plukket opp asap! Coolshop ordren havnet på pickup-point i butikk ett litt lengre i fra meg så den ble liggende noen dager på vent. Coolshop skal ha skryt for pakking av konsollen i hvert fall :)

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Tor Rasmussen skrev (9 timer siden):

Nei. 

Komplett skal få oppleve skammen av å levere SIST I Norge, etter å ha mottatt reservasjoner FØRST i Norge. 

Tror ikke komplett føler så mye på skammen for å være helt ærlig, de tar nok gladelig i mot pengene dine og sier seg fornøyd. 

Lenke til kommentar
listen skrev (21 minutter siden):

Aahh, der kom omsider den etterlengtete e-posten fra Coop om at PS5 er på vei til mitt utleveringssted 😍

Puls ned til hvilenivå, resten av Ghost of Tsushima blir i 4K60 ⚔️

Kan jeg spørre hva de tre siste numrene i ordren din er? Jeg fikk nemlig bestilt PS5 ganske tidlig hos Coop, ringte dagen etterpå og snakket med kundeservice hvor de kunne informere om at joda jeg kom til å få men at det var litt ventetid. I går fikk Mail om at ordren min var kansellert, ringte til kundeservice og spurte om status og hun sa den ville bli sendt over helga. Sa at jeg hadde fått Mail om at den var kansellert da ble det litt stille også sa hun at hun ikke visste noen ting, men at de hadde oversolgt varen og at hun ikke fikk gjort noe med det. 
 

Hadde derfor vært moro å visst om din ordre var etter min. 
 

Forøvrig sykt irriterende og skuffende, har ikke fått tak i på noen slipp. Når jeg endelig kommer igjennom å får bestilt så blir den kansellert etter to og en halv dag. 

Endret av Koopen
Lenke til kommentar

Ja det er så sinnsykt irriterende for oss som desperat prøver å få tak i en til oss selv og som ikke bruker hverken bots, script eller noe lignende. 
 

Burde vært mulig å få stilt seg i kø, eller fått kjøp fysisk. Da har man da i det minste en sjanse. Sånn som det er nå så tviler jeg på å få tak i før sommeren, så jeg gir rett og slett opp hele greia og venter til de blir tilgjengelig i butikk. Det her er rett og slett for dumt sånn som det er nå.

  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Det å selge videre når man har til hensikt å holde kostpris, er jammen ikke lett. Jeg solgte begge mine nå, og endte vel nesten opp i tap... Men det siste jeg har planer om i livet, er å føye meg til rekken av personer på finn.no som kort og godt utnytter andre. Når jeg en gang skal ta kvelden for godt, så vil jeg heller gjøre det fattig, men med god samvittighet, enn rik og angrende.

Sånn sett ville en kjøp/salg tråd i forumet vært bra, for jeg har mer trua på at de fleste brukerne her har gode hensikter 🙂

Endret av torbjornhb
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...