Gå til innhold

Ny stasjonær, pristak 30K


Anbefalte innlegg

Hei alle!

Gamlestasjonæren, som består av delar frå 2009 (CPU) til 2014 (GPU) har gjort jobben sin, og det er på tide å kjøpe nytt. Ber om tips. Eg har satt saman eit forslag på komplett som eg limer inn nederst, men det er så lenge sidan eg kjøpte nye komponentar at eg ikkje veit om det eg har valt ut er bra (eller om alt passar saman). Eg har stort sett valt "mest solgt" på komplett, og så sett etter gode reviews.

  • Hva skal maskinen brukes til?

Ein del 4K gaming (MS Flight Sim 2020, Star Wars Squadrons, Assassin's Creed Valhalla, denslags), VR-gaming via Oculus Quest 2, musikkproduksjon, Unity, 3D-modellering og videoredigering. Ganske mykje forskjellig altså. Eg har ikkje enormt høge krav om 60 FPS, ørten hz på Ultra settings, men eg vil jo gjerne at spel skal flyte greit.

  • Prisantydning/budsjett

Eg har satt av 30K, men det skal og inkludere Oculus Quest 2 med elite-reim.

  • Skal maskinen overklokkes

Nei.

  • Fortrinnsvis AMD eller Intel-basert?

Eg har vore Intel-mann sidan eg bygde min første PC for over 20 år sidan, og det skal mykje til for å få meg ut av den leiren. Eg har inntrykk av at Intel uansett er best på alt unntatt gaming, men det veit eg ikkje om det stemmer. Når det er sagt, så høyrer eg gode ting om Ryzen om dagen, så hvis de har gode ting å seie om desse: fyr laus!

  • Er det deler du vet du ikke trenger? F.eks. skjerm, tastatur etc

Alt skal kjøpast nytt, minus skjerm, mus og tastatur.

  • Evt. andre spesielle preferanser/kommentarer

Eg vil ha ekstra fokus på lav støy, altså gode kjøleløysinger, utan at det betyr at eg er villig til å bruke 10000+ på custom vasskjøling og denslags. Å betale stort meir enn 6-7K for eit skjermkort er utelukka. Eg skal ha 32 GB ram, og minst ein M.2 1GB SSD. Eg vil helst ha integrert wifi og bluetooth på HK.

 

Takkar for tips, råd og vink! : )

 

Her er oppsettet eg har laga på komplett:

image.thumb.png.8fac23b138bb36cc9b08db1314dcd38d.png

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Stiller meg greit bak baggiebridge sin anbefaling, om du er ønsker Intel. I MS Flight Sim yter Itnel og AMD ca. likt innenfor samme budsjett i dag.

Et sted du kan spare noen kroner er på CPU-kjøler, om du har Noctua fra tidligere (og kvittering på dette kjøpet). Noctua ettersender nye fester til nyere system om du har kvittering på kjøp av ny CPU/hovedkort og kvittering på kjøp av Noctua kjøler. Selv har jeg fått fester til både LGA 1150 og AM4 på denne måten. Ulempen er at frakt med post kan ta et par uker...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
27 minutes ago, PgUp said:

Ville nok heller gått for denne prosessoren: https://www.komplett.no/product/1172142/datautstyr/pc-komponenter/prosessorer/amd-ryzen-9-5900x-prosessor

 

12 raskere kjerner enn det intel byr på.

Vel, der har vi Intel vs. AMD-problematikken. Det skal nok meir til enn to ekstra kjerner for å overbevise meg om at eg skal "skifte side". I tillegg er den CPUen ein tusenlapp dyrare enn den eg har satt opp, og 5200 pushar allereie grensa for kva eg har lyst til å betale for ein CPU. Sikkert ein bra CPU, men eg trur eg heller går for I9 10 kjerner med mindre nokon presenterar meir overbevisande grunnar til å gå for AMD.

 

4 hours ago, Prusk said:

Stiller meg greit bak baggiebridge sin anbefaling, om du er ønsker Intel. I MS Flight Sim yter Itnel og AMD ca. likt innenfor samme budsjett i dag.

Et sted du kan spare noen kroner er på CPU-kjøler, om du har Noctua fra tidligere (og kvittering på dette kjøpet). Noctua ettersender nye fester til nyere system om du har kvittering på kjøp av ny CPU/hovedkort og kvittering på kjøp av Noctua kjøler. Selv har jeg fått fester til både LGA 1150 og AM4 på denne måten. Ulempen er at frakt med post kan ta et par uker...

Godt tips, Prusk! Eg har ein relativt ny kjølar i gamlePCen. Ikkje Noctua, dog.

Endret av Skrellaren
Lenke til kommentar
Skrellaren skrev (5 minutter siden):

Vel, der har vi Intel vs. AMD-problematikken. Det skal nok meir til enn to ekstra kjerner for å overbevise meg om at eg skal "skifte side". I tillegg er den CPUen ein tusenlapp dyrare enn den eg har satt opp, og 5200 pushar allereie grensa for kva eg har lyst til å betale for ein CPU. Sikkert ein bra CPU, men eg trur eg heller går for I9 10 kjerner med mindre nokon presenterar meir overbevisande grunnar til å gå for AMD.

 

Godt tips, Prusk! Eg har ein relativt ny kjølar i gamlePCen. Ikkje Noctua, dog.

Sjekk ut denne: 

 

AMD har også PCEe 4 og ikke PCIe3 så er muligens litt mer "fremtidsrettet. "

Men er opp til deg om det er verdt det. 

Lenke til kommentar

Eg trur eg har landa på ein build. Kan nokon som veit meir enn meg (sikkert dei fleste her inne) sjekke om eg har gjort noko idiotisk? No har eg skvisa budsjettet maks og vel så det, så helst ikkje foreslå komponentar som vil gjere det dyrare.

Og: sidan eg neppe får bygge denne PCen før på nyåret pga. utilgjenglege delar, trur de det er ein sjanse for at eg vil spare meir pengar ved å vente til eit eventuelt nyttårssalg?

image.thumb.png.525e06b2f355e1b0ebe5683389ff2268.png

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...